1

Onderwerp: [TIP] letter tappits

Hallo dames,

Ik heb vandaag nadat ik de fondant in de tappits heb gedrukt de tappits een kleine 10 minuten in de vriezer gelegd. En het werkt..
De letters vliegen er makkelijk uit, rafelen niet en blijven doordat ze stijf zijn mooi in vorm!

ik hoop dat jullie hier ook iets aan hebben :) (misschien was het al een bekend idee, maar ik dacht ik plaats het even hier)

Groetjes Marja

Schatertheater en meer: www.kletskoek.eu

2

Re: [TIP] letter tappits

bedankt, dat ga ik proberen. nou moet ik zeggen dat ik nooit problemen heb met tappits, maar dit klinkt ook prima

3

Ga ik zeker eens proberen! Dank voor de tip (heb net weer zitten rommelen met die letters...zucht...)

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

4

Dan kan ik weer in 1x alles doen!!

Ik ben niet zo goed in vooruit werken, dus bij mij moeten de letters vanuit de tappits rechtstreeks op de taart en dat gaat wel eens mis. Maar vanaf nu niet meer, hoop ik.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Ik heb vandaag voor het eerst plasticfolie op mn marsepein gelegd en toen de tappits erin gedrukt. Dat werkt echt SUPER! Nu al spijt dat ik dat niet veel eerder geprobeerd heb. Waren ook nog eens de funky tappits, echt ik kon ze zo van mn plankje afhalen zonder rafels niets!

6

Super tip, zeker voor die funky tappits!! Werkt echt super. Met de andere heb ik nooit geen problemen, maar die funky.... Dat hoort nu tot het verleden! Bedankt!!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke