Onderwerp: DE pannen gekocht,maar biscuit laag
Vandaag pannensetje gekocht,nu wilde ik die van 15 cm uitproberen..Ik d8 die zal wel de pan uitvliegen maar nee dus
Gebruiken jullie meer ingr of houden jullie gewoon de tabel aan?Bedankt alvast
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » DE pannen gekocht,maar biscuit laag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag pannensetje gekocht,nu wilde ik die van 15 cm uitproberen..Ik d8 die zal wel de pan uitvliegen maar nee dus
Gebruiken jullie meer ingr of houden jullie gewoon de tabel aan?Bedankt alvast
Tja, je moet er wel meer mix in doen.
Voor 15cm houd ik de hoeveelheid in de tabellen aan en dan komt het biscuit tot ruim bovenaan / randje boven het bakblik.
Heb hem nu al 2 x gemaakt en ze werden beide keren maar 4 cm!
Wat doe ik verkeerd?Ik doe alles in me kenny,de eieren hebben in warm water gelegen en ook de ovenstand verhogen doe ik!
Ga ze nu maar op elkaar doen sonde om weg te gooien
Ik heb tot nu toe 2 keer een laag kapsel gehad (geen Kenny hier trouwens helaas...) en ik begin te vermoeden dat het kwam doordat de eieren niet vers genoeg waren.
Sinds de mix heb ik nooit meer een laag kapsel gehad... Ik vul de pannen tot 2 centimeter ongeveer onder de rand en dan komen ze er een stuk bovenuit.
Wendy houd jij daarvoor de tabel aan?Ik doe er volgende x gewoon meer beslag in dan moet het wel lukken..Heb ze net opmekaar gedaan en gevuld..als de kids op bed liggen lekker hobbyen voor de leut hihihi
Ik gebruik daar 3 eieren voor, grote, 150 gram mix, en krijg een taartje van wel 11 a 12 cm hoog.
Ik doe eerst de eieren mixen, dan de mix door de zeef, 10 mijn hoog, en 3 min laag.
En zo doe ik het met al mijn taarten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » DE pannen gekocht,maar biscuit laag