1

Onderwerp: hoe doen jullie dat met mooie taart en hele dag visite?? dummy??

Hoi Allemaal,

Ik heb even een vraagje aan jullie.. Mijn dochtertje wordt eind van deze maand 1 en ik wil daar een mooie taart voor  maken natuurlijk!! Maar de visite komt nooit allemaal op 1 moment en het is eigenlijk wel mijn bedoeling dat iedereen de taart nog in originele staat kan zien, niet half opgegeten.. Hoe doen jullie dat? Eerste gasten kan ik toch moeilijk koffie/thee/fris geven zonder taart en die pas later geven??

Misschien doe ik wel gewoon moeilijk maar ben benieuwd naar jullie tips...

Groetjes Heidi

Er is altijd wel iets te vieren!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=VBEHUGH4

2

Re: hoe doen jullie dat met mooie taart en hele dag visite?? dummy??

In mei doet mijn dochtertje haar communie, en ik wil een foto maken van de taart, en groot uitprinten. Zo kan toch iedereen de taart zien, en kan ik hem wel gewoon aansnijden. Het bovenste taartje wil ik bewaren, die kan iedereen dan wel in het echt zien.
Succes!!
Groetjes, Mariska.

Mijn taartjes kun je hier bekijken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN4OYRM3-D.jpg

3

vorige maand werd mijn dochter 1, en op de uitnodiging had ik gezet: vanaf 14.00 uur (het was toevallig wel op zondag). prompt stond vrijwel iedereen om 14.00 uur op de stoep. alleen opa en oma kwamen een half uurtje later, maar toen waren we nog niet eens aan het taart snijden toegekomen (want iedereen wilde eerst kadootjes geven, ze kregen wel alvast koffie). en mijn zus kwam pas later vanwege werk, zij is dan ook de enige die de taart niet heeft gezien, maar ze heeft wel de foto's gezien (ter plekke op de camera, en later via de website).

misschien is het een optie om 2 (kleinere?) taarten te maken.... dan kan de latere visite de 2e taart nog zien, en kun je wel gelijk 1 aansnijden.

groetjes, petra

4

Ik heb pas een taart, cupcakes en meptaartjes  voor de buren gemaakt en die hebben van alle taarten fotos gemaakt en gelijk geprint. De mensen die niet bij het taartsnijden waren kregen een foto te zien van de taart.

5

Je kan misschien naast de taart ook cupcakes maken die je dan als eerste serveert?

Ik voel me een beetje kiezel...

Mijn zoontje viert zaterdag z'n 4e verjaardag en natuurlijk maak ik een taart.
Goed idee om een foto te maken en erbij te zetten. Ik heb op de uitnodiging gezet dat de taart om 13.00 uur aangesneden zal worden en voor degene die later zijn kunnen hem op de foto bewonderen.
Bedankt voor de foto-tip!!!

7

Ik maak altijd een foto van de taarten van mijn kinderen.
Degene die de taart nog in originele vorm willen zien, krijgen van mij de foto te zien.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.