1 Laatst bewerkt door Willeke72 (07-04-2009 20:57)

Onderwerp: Mijn eerste cupcakes

Ze zijn niet allemaal even mooi (dat komt voornamelijk omdat er een aantal te hoog gerezen waren, is dat te voorkomen?), maar ik heb zojuist, ook als voorbereiding op het "echte werk" van morgen, 28 cupcakes gebakken en versierd als traktatie van mijn dochter, die morgen 5 wordt.

http://1.bp.blogspot.com/_BvEYrYcja6Q/SdusoxjI7SI/AAAAAAAAAoo/_Sx-tFYhkp8/s1600/PICT0035.JPG

De biscuit staat af te koelen om morgen gevuld en gedecoreerd te worden (op verzoek van de nog-net-niet-jarige in roze, rood en paars). Ik hoop dat hij lekker is, dat is de eerste keer dat ik dit heb klaargemaakt (de cupcakes zijn gewoon huis-tuin-en-keuken-cakejes). De eerste was al mislukt doordat ik vergat de suiker erdoor te doen. Netjes afgewogen stond hij nog op de aanrecht terwijl de vorm al in de oven stond... alles weer eruit, opnieuw beslag gemaakt, en nog een poging... hopelijk gelukt dus!

Ik vond het in ieder geval wel superleuk om te doen, dus ik zal het zeker vaker doen!

groetjes, Willeke (Maastricht)

2

Re: Mijn eerste cupcakes

ik kan helaas niks zien maar ben wel erg benieuwd

3

Ikke zie het ook niet :nooo:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Wat gek, ik zie gewoon mijn eigen foto. Kijk anders even op mijn blog: www.willekesweblog.blogspot.com, daar kun je ze zien.

groetjes, Willeke

5

ik vind ze echt heel lief geworden!

Ziet er leuk uit!!

Als je ze een beetje platter wilt hebben,moet je er meteen na het bakken iets zwaars op leggen,bv een zware snijplank of zoiets!!Dus meteen als ze uit de oven komen,en nog in de pan zitten!!
groetjes Darlene