1

Onderwerp: Ook een vraagje! (CC'S)

Hoe krijg ik de bovenkant van CC's zo mooi plat? Voorheen als ik cakejes bakte bolden ze altijd op aan de bovenkant. Als dat nu gebeurd kan ik ze niet mooi bekleden.

Dus w

2

Re: Ook een vraagje! (CC'S)

De truuk is eigenlijk heel simpel. Een stuk bakpapier bovenop de cc leggen met daarop een bakblik. Dan kunnen ze niet hoger worden en worden ze helelmaal recht. Dit kan dus alleen in een cc bakblik.

Dit moet dus al met het bakken. Na het bakken blik eraf en gelijk storten.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Dank je voor je tip!

Ik heb een CC bakblikje. Dus daar doe ik dan de vormpjes in, eroverheen een vel bakpapier en dan een leeg bakblik erop?

4

:Y yes dus :Y

Maar vergeet niet het beslag in de vormpjes te doen :lol:

Groetjes, Ilonka

5

Proest!!!

Mijn dank is groot.... Ow en als we nou toch bezig zijn; kan je botercr

6 Laatst bewerkt door Ottolien (07-04-2009 14:37)

Je kan het inderdaad invriezen, dus ook in porties. Mijn botercreme (wel met de mix erdoor en vaak ook een smaakje) die haalt de vriezer alleen nooit!!!! :shhh:
Maar ook de 1:1 botercreme gaat op. :o

Oeps ik lees net dat je het in zakjes wil doen. Dat heb ik nooit gedaan, maar het loijkt me niet echt iets worden bij het ontdooien. Na het ontdooien moet je nl. wel weer even de bc goed mixen. Dus in bakjes is handiger.

Groetjes, Ilonka

7

Ooow toppie! Ik ga morgen of donderdag met mijn gastkindjes paas CC's maken; mijn eerste projectje! Ik wil zelf botercreme maken, dus met 200 gr roomboter, 200 gram poedersuiker en een beetje citroenaroma. Maar ik ga het nooit allemaal gebruiken. Dus vandaar mijn vraag. Ik ga het invriezen in bakjes!

Hartelijk dank, nu hou ik op! :)

8

Ze zijn gelukt!!!

SUPER!

9

Marion schreef:

Ze zijn gelukt!!!

SUPER!

Foto????

Groetjes, Ilonka

10

nouou, het zijn alleen nog naar de cc's. M