Onderwerp: Barbapapa en de rest....
Voor zaterdag (nu in de boeken als Bien-day) mocht ik Barbapapa maken. E
Tekst weet ik niet meer, maar zal de foto's terugplaatsen na "verminking"door forumovergang

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Barbapapa en de rest....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor zaterdag (nu in de boeken als Bien-day) mocht ik Barbapapa maken. E
Tekst weet ik niet meer, maar zal de foto's terugplaatsen na "verminking"door forumovergang

Yes! ik ben de eerste die hier iets over roepen mag!!!
PRACHTIG, PRACHTIG, PRACHTIG.
Maar vooral die barbapapa taart. Oooooh wat zou ik dat ook eens graag doen. Maar wat zijn jouw figuurtjes leuk. Wat een ontzettend leuke taart en erg mooi uitgevoerd.
Prachtig Jolanda.... en leuk je eens gezien te hebben afgelopen zaterdag. :-)
Trouwens als ik nog eens even heen-en-weer-scroll.... dan is die "kaarttaart" toch ook wel heeeel mooi en dat zwemtaartje..... Leeeuk!
Oja, zo'n barbapappa wil ik ook maken! Wat is ie leuk en alle taarten zijn zo prachtig strak!!!
Wat is die barbapapa gaaf!! Ik was vroeger al gek op barbapapa.
De rest zijn ook plaatjes, maar die barbapapa blijft bij mij hangen.
Hoi Hoi..
Omdat ik nog redelijk nieuw ben stel ik een hele hoop vragen 
Mag ik vragen hoe je bij de witte taarten de printen in de marsepein hebt gekregen?
Heel erg bedankt!!
heel mooi allemaal!
Wat een plaatjes allemaal!
En wat klinken ze heeeeeeerlijk!
ooooooooooooooo die Barbapappa is leukkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!
Was al benieuwd hoe hij eruit zou zien maar mijn verwachting te boven !..petje af!
En de afzwem taart ook heel leuk bij zo'n prestatie mag wel een taartje gemaaakt worden ja , en die kaarten taart is ook echt mooi echt een chique geheel zo met die rozen en strik.
Je heb weer mooi werk afgeleverd! 
Wat een prachtige productie! Ik vind ze allemaal zeer mooi. De bruidstaartjes en Barbapapa zijn favoriet!
Een hele mooie productie!!
Jaaaaa die staat ook op mijn DOElijstje haha....vind de barbapapa zooooo leuk.
De andere taarten zien er ook erg mooi uit!!
Hoi Hoi..
Omdat ik nog redelijk nieuw ben stel ik een hele hoop vragen
Mag ik vragen hoe je bij de witte taarten de printen in de marsepein hebt gekregen?
Voor het linkertaartje heb ik gebruik gemaakt van een rolstok met rozenprint (marsepein eerst uitgerold met gladde rolstok en daarna er over heen met de rozenrolstok) en voor het rechtertaartje is de swirl gemaakt met een impressiemat.
Oke dat wilde ik graag weten..!
Heel erg bedankt voor je reactie
Wauw, wat een prachtige en strakke taarten! Stuk voor stuk supermooi gemaakt!
GEWELDIG! En die Barbapapa wil ik ook voor mijn verjaardag! 
Ik vind ze allemaal helemaal super! Ik vind de bridgetaart heeeel erg mooi. Echt superstrak en mooi afgewerkt. Ik ga deze zeker onthouden. Schoonmoeders bridget ook... 
Barbapapa vind ik ook altijd heel erg leuk om te zien!
Mijn jongste roept al.. mama babapapa taat oftewel barbapapa taart.. ze kan de r nog niet
. Ze zegt ook al gelijk mama ikke eten.. dus als ik wat meer gevorderd ben.. denk ik dat jou taart mijn inspiratie word.
Ze zijn echt prachtig.
hele mooie taarten zeg!
Wow, wat geweldig mooi allemaal!!!! Ben sprakeloos :-)!
Jee wat een super taarten !!!! Je Barbapappa is geweldig leuk, en je Bridge-taart vind ik helemaal super mooi.. wat mooi gedaan met die kaarten joh! En die strik er omheen... echt heel mooi

Mooie taarten allemaal!!
Ze springen weer van het scherm af Jolan. Ja je Barbapapa vinden we (mijn stagiaire en ik)
helemaal geweldig
. Ik zie het al voor me dat Richard aan de Barbapapa zit (op kantoor)
. Maar hij kan zich nog bedenken, het duurt nog zo lang.
Ja en de kaarttaart helemaal
Ja en de andere had ik al gezien. 
Prachtig!
Wat ben je druk geweest meid!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Barbapapa en de rest....