1

Onderwerp: Choco-paas cc's

Deze waren echt vreselijk lekker.

De cc's zijn gebakken met een knisper chocolade-er erin. Bovenop zit een toef botercreme-mix gemengd met Nutella.....zooooooo lekker!!!

Heb geprobeeerd ze "mooi" op de foto te zetten...maar dat lukt niet echt. Krijg het niet voor elkaar om op de eerste scherp te krijgen en de cc's erna zeg maar waziger. Denk dat dat ook alleen maar lukt met een spiegelreflex.

http://i40.tinypic.com/2s8o134.jpg

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: Choco-paas cc's

Mooie cakejes!!
Over dat scherpstellen, nu heb je scherpgesteld op de middelste. Je moet scherpstellen op de voorste (dus de voorste in het midden van je "foto" houden), je sluiterknop half indrukken (kan als het goed is bij elk toestel), daarna de "foto" maken zoals je wilt. Je beweegt je toestel dus van rechts naar links, terwijl je sluiterknop inhoud. Omdat je hebt scherpgesteld op de voorste blijft die scherp en is de rest waziger. Snap je me nog???
Succes, en misschien dat iemand anders het duidelijker uit kan leggen, ik ben meer iemand van laten zien dan met tekst uitleggen, hihi.

Mijn taartjes kun je hier bekijken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN4OYRM3-D.jpg

3

mooi!! en idd, ermee spelen zoals mariska zegt.
ik ben ook nog aan het oefenen, in makro stand, in andere standen.
succes

groetjes José

Hey Katja, zeker lukt het wel. heel mooi gemaakt.

info@minniescakes.com

5

Zien er heerlijk uit!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

6

ze zien er geweldig uit, ik vind het ook een hele mooie foto

7

Ziet er idd erg lekker en zeer mooi uit, maar mooie foto's kan ik ook niet maken;maar de jouwe vind ik wel zeer mooi!!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Ze zien er duper uit hoor, ben benieuwd hoe ze smaken :D

9

mariska75 schreef:

Mooie cakejes!!
Over dat scherpstellen, nu heb je scherpgesteld op de middelste. Je moet scherpstellen op de voorste (dus de voorste in het midden van je "foto" houden), je sluiterknop half indrukken (kan als het goed is bij elk toestel), daarna de "foto" maken zoals je wilt. Je beweegt je toestel dus van rechts naar links, terwijl je sluiterknop inhoud. Omdat je hebt scherpgesteld op de voorste blijft die scherp en is de rest waziger. Snap je me nog???
Succes, en misschien dat iemand anders het duidelijker uit kan leggen, ik ben meer iemand van laten zien dan met tekst uitleggen, hihi.

Bedankt voor de uitleg...ga het zeker proberen!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

10

Jummie :9

Groetjes Janny

11

Ziet er echt leuk uit!

Groetjes Tweety!