1

Onderwerp: mijn biendag stapel

Wat heb ik het naar mijn zin gehad gisteren. Leuk om gezichten te zien achter een naam. Dat ik de helft nog niet ken :(
Ik had nog niet eerder iets gedaan met een dummie dus dat was een nieuwe uitdaging. Ik vond een paars taartje wel leuk. Had afgelopen week al een geprobeerd met de patchworkcutter te werken dus nu weer. Verder mijn paisleymat gebruikt. Dit viel vies tegen met mmf. Het zakte uit dus dat is niet goed terug te zien. Verder vond ik het wel een leuke taart.

Wat heb ik ook prachtige taarten voorbij zien komen. Ik heb echt weer nieuwe ideetjes opgedaan. Verder nog veel leuke nieuwe dingen gekocht. Ik ben dus helemaal blij :Y

Nogmaals Bien bedankt en natuurlijk iedereen die in de voorbereiding zat. Het was super geregeld.
http://i42.tinypic.com/wputi.jpg

2

Re: mijn biendag stapel

hij is hartstikke mooi, zo jammer dat het uitzakte ! Maar het blijft een prachtig taartje !

Groetjes, Conny

3

Re: mijn biendag stapel

deze is ook erg fraai..ik vind de kleuren combi heel mooi :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Re: mijn biendag stapel

jeetje An, was dat MMF???? ik dacht dat het marsepein was :O ik werk alleen maar met mmf (nog nooit met marsepein) en dat van jou voelde toch ook wel heel anders aan dan het mijne hoor. raar :S wat vonden je mannen thuis van de taart???? ik vind het in iedergeval een erg leuke taart geworden. dat kleurverloop ga ik ook eens doen ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Re: mijn biendag stapel

kwebbeltje schreef:

jeetje An, was dat MMF???? ik dacht dat het marsepein was :O ik werk alleen maar met mmf (nog nooit met marsepein) en dat van jou voelde toch ook wel heel anders aan dan het mijne hoor. raar :S wat vonden je mannen thuis van de taart???? ik vind het in iedergeval een erg leuke taart geworden. dat kleurverloop ga ik ook eens doen ;)

Er zat iets marsepein door ivm de kleur. Dus het kan zeker anders aan hebben gevoeld. Dat had je goed!!!
Mijn mannen waren niet thuis, waren net bij Howdy's aangekomen, hebben mij opgehaald en heb daar verder gekletst.... Ze vonden hem bij thuiskomst zeker mooi.

6

Re: mijn biendag stapel

mooi! idd jammer van de print, maar verders erg mooi!

groetjes José

7

Re: mijn biendag stapel

Ook deze is zeer mooi ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Re: mijn biendag stapel

Ik vond deze ook errug leuk ja :)

Mijn website: Presentaart

9

Re: mijn biendag stapel

Toch mooi geworden jammer van de print ...hele mooie kleuren

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

10

Re: mijn biendag stapel

ook heel erg leuk :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

11

Re: mijn biendag stapel

Deze is ook al zo mooi!

Groetje,
Toetje

12

Re: mijn biendag stapel

Deze vond ik ook erg leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Re: mijn biendag stapel

Mooie donkere kleuren!

14

Re: mijn biendag stapel

Mooie kleur en wat is dat toch een prachtige uitsteker!

15

Re: mijn biendag stapel

Mooie kleuren zeg! En wat een gave uitsteker!!!

Groetjes Elise

16

Re: mijn biendag stapel

Toppie, hoor! Weet gelijk weer wie je bent :Y hahaha

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

17

Re: mijn biendag stapel

Mooi geworden zeg! Super!

Groetjes Tweety!