1 Laatst bewerkt door wendy (05-04-2009 22:12)

Onderwerp: ook mijn freubeldag workshop taartje.

En ik was baas bovenbaas werd er gezegd want ik heb er stiekumpies nog een laagje onder geplakt. :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-73HN7SND.jpg
Edit: Mijn bovenste laagje was scheef, vond ik niet zo fraai dus kon het niet leten er nog even mee te stoeien en volgens mij is hij nu een stuk beter toch? :D

2 Laatst bewerkt door kwebbeltje (05-04-2009 11:05)

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

ja een superdotje is dit, mooie kleuren. lief, lief lief!!!maar ik vond stiekum wel dat je vals speelde hoor :P zo snel al zeggen dat je al klaar was met je taart, je had de bloemetjes al klaar liggen :mad: ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

hij is en blijft prachtig! en meid, wat kan jij snel werken!

en idd jij moest er weer een extra laag onder, en ook weer 2 stapels maken, maja... baas boven baas ... ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4 Laatst bewerkt door Bommeltje (05-04-2009 11:04)

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

tis een schatje :)

en nu ga ik een kritisch vraagje stellen :o .... staat die bovenste nou een ietsiepietsie scheef of staat m'n laptop niet recht?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

kwebbeltje schreef:

ja een superdotje is dit, mooie kleuren. lief, lief lief!!!maar ik vond stiekum wel dat je vals speelde hoor :P zo snel al zeggen dat je al klaar was met je taart, je had de bloemetjes al klaar liggen :mad:

hihi, ja, ik had van de week in de avond zo'n tijd met pooh aan te telefoon gehangen dat ik mijn bloemetjes ondsertussen vast had gemaakt. :)
Wij dames kunnen toch multytasken? ;)
Trouwens, ik had zelfs nog spullen voor een 3e bij me. :O
Maar daarvoor heb ik toch teveel gebept. :lol:

6

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Zag hem al op de foto met alle taarten en vond m prachtig! Hele mooie kleuren! :Y Lijkt alsof er in de bloemetjes een overloop zit, dat de kleur in het midden wat donkerder is kan dat? Ziet er namelijk heel erg mooi uit, dus ben ook zeer benieuwd wat je er mee gedaan hebt ;)

7

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Oh, wat is ie liefff ! Hartstikke mooi ! Ben het wel met Bommeltje eens, staat die bovenste laag nou een tikje scheef? :D

Groetjes, Conny

8

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

ja hij is erg mooi. Ik vind de kleurencombi erg mooi. De bloemetjes zijn gaaf!!

9 Laatst bewerkt door wendy (05-04-2009 11:18)

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

cbuckens schreef:

Oh, wat is ie liefff ! Hartstikke mooi ! Ben het wel met Bommeltje eens, staat die bovenste laag nou een tikje scheef? :D

Jep, viel mij ook pas op op de foto, heb er naar gekeken, maar het dummytje was wat scheef.
Was eerder niet opgevallen.
Anders had ik de blommetjes net effies andes op kunnen plakken, nu word het juist geaccentueerd zeg maar door hoe de bloemmen erop zitten. :S

10

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Diede schreef:

Zag hem al op de foto met alle taarten en vond m prachtig! Hele mooie kleuren! :Y Lijkt alsof er in de bloemetjes een overloop zit, dat de kleur in het midden wat donkerder is kan dat? Ziet er namelijk heel erg mooi uit, dus ben ook zeer benieuwd wat je er mee gedaan hebt ;)

klopt, ik heb wat blauwe poeder in de bloempjes gedust voor ik het hartje erin heb geplakt. :)
lijkt me in heel veel kleuren leuk werken. :)

11

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Wendy, ik vind em prachtig!!! mag ik em opslaan als inpsiratie?

groetjes José

12 Laatst bewerkt door kwebbeltje (05-04-2009 11:48)

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

wendy schreef:
cbuckens schreef:

Oh, wat is ie liefff ! Hartstikke mooi ! Ben het wel met Bommeltje eens, staat die bovenste laag nou een tikje scheef? :D

Jep, viel mij ook pas op op de foto, heb er naar gekeken, maar het dummytje was wat scheef.
Was eerder niet opgevallen.
Anders had ik de blommetjes net effies andes op kunnen plakken, nu word het juist geaccentueerd zeg maar door hoe de bloemmen erop zitten. :S

tja, dat heb je als alles bijna perfect is :P dan zien mensen 1 kleine "imperfectie"  (als je daar al van kunt spreken ;) )wel.  (foto's zijn genadeloos helaas, vooral de foto's waar ik op sta :+ !) bij een plinternieuwe auto valt 1 krasje altijd op. maar heb je een auto waar wel meer aan mankeert, dan zie je dat zelfde krasje niet meer.
ik had ook wel moeite met het plaatsen van mijn dummies op elkaar. ik had totaal geen benul hoe ik dat moest doen. ik heb er coctailprikkertjes in gedaan en toen ging het bij mij ook nog verkeerd. zaten trouwens nog veel meer foutjes in bij mij :O. maar ik heb nog meer dummies, dus nieuwe rondes, nieuwe kansen.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

13

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Ook deze stapel is geweldig ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

14

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

wendy schreef:

En ik was baas bovenbaas werd er gezegd want ik heb er stiekumpies nog een laagje onder geplakt. :D

Uitslover ;) Moest je weer m

Mijn website: Presentaart

15

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

hele mooie kleurencombi, erg lief. ik heb hem opgeslagen voor inspiratie ;)

mijn baksels vind je op www.cupcakesandpie.hyves.nl

16

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Hele mooi taart geworden en heel snel gemaakt ja .
Mooi kleuren combinatie ook en super gefotografeerd.
Ik had ook voorgewerkt maar ben gisteravond nog lang bezig geweest met afmaken.

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

17

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

hey ''baas boven baas'', heel erg mooi gemaakt

info@minniescakes.com

18

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

O Wen, hij is gew

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

19

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Ja waanzinnig is ie hoor :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

20

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Mooie taart, kleuren bloemen alles klopt. Hoop ook eens zoiets moois te maken :)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

21

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Wauw, helemaal te gek! Ik vind de kleurencombi echt supergaaf.

Groetje,
Toetje

22

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

heel mooi!

23

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

En toch is ie heel erg mooi hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

24

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Erg mooi gedaan zeg! De kleurencombi vind ik super :Y

25

Re: ook mijn freubeldag workshop taartje.

Super taartje. Heel erg mooie kleuren.

Groetjes Elise