1

Onderwerp: Ferrari spoedje

Kreeg donderdag een mailtje of ik voor vandaag een taart kon maken met als thema Ferrari California. Ik heb de opdracht aangenomen maar wel aangegeven dat vanwege de korte aanlooptijd de decoratie niet te ingewikkeld kon worden. Had namelijk vandaag ook nog een workshop en voor morgen nog een taart en cupcakes staan.

Ik zal jullie de vullingen besparen, ze waren heerlijk (al zeg ik het zelf :))

Wel graag nog even tips hoe bij hoge stapels te voorkomen dat je taarten gaan uitpuilen. Ik heb hem volgens mij wel goed en genoeg gestut maar vanwege het gewicht kwamen de zijkanten toch iets naar buiten en dat willen we niet :)

(foto's weer te haastig gemaakt, sorry Simone, ook nog met flitser ook.. :( )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WLRJZNJF-D.jpg

Groetjes, Tamara

2

Re: Ferrari spoedje

Tamara, leuk gedaan! Dat paardje is super gelukt en hoe heb je die letters van California zo mooi gekregen?!

En van die foto...ach... Misschien kijkt Simone niet en ik zal niets zegen, hoor :shhh:

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

3

Re: Ferrari spoedje

Hele mooie taart geworden!

4

Re: Ferrari spoedje

Zo mooi spoedje! ;)

Groetjes Ilse

5

Re: Ferrari spoedje

Heel erg mooi, zeker voor een spoedje !!!

Groetjes, Conny

6

Re: Ferrari spoedje

WOW wat een geweldige taart. Waar maak je het paard mee? heb je daar een speciale uitsteker voor?

7

Re: Ferrari spoedje

ZIet er goed uit hoor!

8

Re: Ferrari spoedje

Zo, mooi hoor! Niet te zien dat het een spoedje was.

Groetjes Helma

9

Re: Ferrari spoedje

Dat ziet er mooi uit!
Over de stapeltaart, tja, als de vullingen uitpuilen dan zijn er toch maar twee mogelijkheden, denk ik: ofwel toch meer stutten, of dunnere lagen en dikkere soort vulling gebruiken. :) Wat voor vulling was het en hoeveel 'stutting' heb je gebruikt?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Re: Ferrari spoedje

Mooi gemaakt!

11

Re: Ferrari spoedje

Gaaf hoor!

Groetjes Tweety!

12

Re: Ferrari spoedje

Zeer mooi!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole