1

Onderwerp: Figuren

Hallo!
Ik ben net nieuw op deze site en wil graag weten hoe jullie die fuiguren maken die op deie taarten zitten,hebben jullie daar voorbeelden voor of zoiets??
Ik wil graag een taart maken met Stitch erop,of iets van Star Wars.
Help mij!!!!
Groetjes Darlene

2

Re: Figuren

Welkom :)

Die figuurtjes worden gepuzzeld; je knipt een (kleur)plaat aan stukjes, snijdt deze stukjes uit van marsepein of fondant en puzzelt dan het plaatje weer in elkaar. Het is al in verschillende topics uitgelegd, als je zoekt op puzzelen of puzzeltaart kom je heeeel veel tips tegen. Ook staat er een uitleg op www.felicitaartjes.nl Bij Tips en dan onder het kopje Een puzzelplaatje maken en het versieren van je taart.

Succes!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Op deze link heb je allere thema's van kleurplaten en alle andere links !!!! Scheeltje weer zoeken via google
http://kleurplaat.startpagina.nl/

Ik gebruik hem altijd is echt lekker snel !!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

Marianne schreef:

Welkom :)

Die figuurtjes worden gepuzzeld; je knipt een (kleur)plaat aan stukjes, snijdt deze stukjes uit van marsepein of fondant en puzzelt dan het plaatje weer in elkaar. Het is al in verschillende topics uitgelegd, als je zoekt op puzzelen of puzzeltaart kom je heeeel veel tips tegen. Ook staat er een uitleg op www.felicitaartjes.nl Bij Tips en dan onder het kopje Een puzzelplaatje maken en het versieren van je taart.

Succes!!

Bedankt voor het reageren!!!
Ik heb even gekeken op de site van felicitaartjes en het word heel goed beschreven!!
Nu nog een goed plaatje vinden en niet te moeilijk natuurlijk!!
Groetjes Darlene