1

Onderwerp: De kokerjuffer ?

Ik zag net ergens in een advertentie een tip staan over de kokerjuffer.

Nou ben ik eens gaan kijken op deze site, maar waar kan ik de prijzen van deze leuke kokers vinden ? En hoe kan ik deze bestellen ?

Iemand enig idee....?

2

Re: De kokerjuffer ?

Ik zit net ook ff te kijken, maar helaas geen prijzen kunnen vinden.
Maar bestellen lijkt met telefonisch of per mail te kunnen.

Succes

3 Laatst bewerkt door Ottolien (03-04-2009 22:00)

Ik kan ze ook niet vinden. Maar het rare is dat de prijzen van de stickers wel te vinden zijn. :grr:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Als ik het zo eens lees is het eigenlijk een bedrijf voor bedrijven; dan is het niet onlogisch dat de prijzen niet op de website vermeld staan. Volgens mij is het ook een kwestie van grote hoeveelheden, niet echt bedoeld voor een paar tiental voor de particulier.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Marianne schreef:

niet echt bedoeld voor een paar tiental voor de particulier.

wel vreemd dat ze dan dit als eerste op de homepage vermelden:

# afnames mogelijk al vanaf 10 stuks.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Was ook maar een inschatting van mij obv de rest van de site; kan ik uiteraard naast zitten :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Heb je ze al gebeld Francis?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Ik heb een keer van de site een pdf file met prijzen gehaald. Weet alleen niet mee hoe.

9

Ik heb er een keer telefonisch besteld, als particulier. Ik had ze best snel nodig, dus de aardige man heeft ze dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag had ik ze in huis.

10

haha, mijn nachtmerrie!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 69&p=1

Helaas zijn foto's weer van mijn server af, maar mijn helehuiskamer stond VOL met 300 kokers toen :s

Ik heb toen gewoon gebelt en kreeg heel snel een offerte. Op basis van 300 stuks afname hebben we ongeveer 1.40 euro betaald per stuk. Dat waren dan 21x21cm kokers.

-*- Ieder moment is een taartmoment... -*- www.joyceschut.nl -*-

11

Ja ze hebben ergens een Pfd met prijzen, maar je kunt het beste even bellen. Ik had ze nodig voor de verjaardag van mijn zoontje en ze hadden toen voor mij een partij kokers die niet allemaal gelijk waren (was millimeterwerk, maakt natuurlijk niks uit voor een tractatie) voor een beduidend lager bedrag. Ze waren er ook al heel snel.

12

ik ben ook benieuwd en als iemand gaat kopen houd ik me aanbevolen!