1

Onderwerp: hallo, allemaal weer een nieuwe baktaart erbij haha !

hallo, ik ben louise en kom uit venray en ben ook aangestoken met het bakvirus.
ik heb inmiddels al heel wat meegelezen en taarten bewondert van jullie.
en natuurlijk zelf ook geprobeerd mijn eerste taartje te bakken ,op zich ging het goed alleen het bekleden met marsepein die ik gekocht had bij de boerenbond ging niet zo heel goed [ ik kreeg hem niet goed dun uitgerold]
nouja ik zal wel de nodige beginnerfoutjes gemaakt hebben .
het is alleen jammer dat hier niet in de buurt een bakwinkel zit [dat las ik van wendy ,de moeder van thijs]
nu wou ik wat dingetjes bestellen uit de webwinkel, maarja wat je allemaal nodig hebt wat onmisbaar is weet ik nog niet precies , dus meiden mochten jullie nog tips hebben ,graag
groetjes van louise

2

Re: hallo, allemaal weer een nieuwe baktaart erbij haha !

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Welkom op het forum......

Succes en veel bakplezier....;)

4

Met een uitrolstok, een smoother en wat kleurstof kom je al een heel eind. In je keukenkastje kan je vaak hele leuke uitstekers vinden, bv doppen van flesjes, de afdruk van een zeef, een onderzettertje enzo. Elke keer koop je er weer wat bij (geloof me dat gebeurt) en dan kan je weer wat anders leuks maken.

Succes

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

5

Mijn ervaring is dat je elke keer wanneer je hier taarten bekijkt, je je afvraagt hoe dat gemaakt is, je dan in de webshop gaat zoeken waarmee en dit artikel op je verlanglijstje zet. En al bestel ik regelmatig, dat lijstje wordt toch steeds langer :lol: Veel plezier hier en met het taarten bakken!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

6

Welkom!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

Bestel maar, bestel maar bestel maar..... en weer bestellen. Dan kom je aan heel veel leuke spulletjes.

Maar een startersset marsepein, rolstok en smoother hebben mij in eerste instantie geholpen.

Groetjes Sabine
www.dikketaart.nl