1

Onderwerp: idee gezocht!

Hoi!

Mijn neefje wordt binnenkort 1 en ik weet niet zo goed wat ik voor hem moet maken. Het is nu al een ontzettend ondeugend mannetje, maar verder is er niet iets wat ie echt heel leuk vind. Televisie interesseert m niet zo veel, daar is veel te druk voor met spelen. Doordat mn nichtje niet zonder 1 bepaalde knuffel kan hebben mn zusje en zwager er heel hard hun best voor gedaan te zorgen dat hij dat niet ook had en idd, ook geen favo knuffel. Wat speeltjes betreft is alles waar zn zus (van 3) mee aan het spelen is favoriet en ondanks de vele huilpartijen omdat zij het net zo hard weer afpakt blijft dat zo;)

Wie kan me helpen?!?

Groetjes,
Janneke

Re: idee gezocht!

misschien gewoon ene leuk lente dier ofzo,
een kalfje, eendje

een taart met slingers erop..
cadeautjes
een grote 1

Groetjes, Petra

3

Je kunt ook een ondeugende peutergezichtje puzzelen (beetje zoals de piratentaarten, maar dan zonder de "piraten" stijl :D) en dan idd een leuke 1 erbij met z'n naam. Of idd iets met leuke dieren.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Of een blokken doos. Die vind ik zelf altijd heel gaaf. Blokken op zo'n karretje.

Of misschien een speen, heeft hij die wel?

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

ik zou gaan voor iets heel basic, een eendje, een poes, een vogeltje (zoals de avatar van Marianne) een eenvoudig treintje met zijn naam op.

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

6 Laatst bewerkt door JannekevT (06-04-2009 10:57)

Dat treintje brengt me op een idee:D (een speen heeft ie ook niet)
Ik denk dat ik voor de vlaggetjes en cadeautjes ga en dan zn naam in de stijl van die houten letters met clowns hoofdjes. Die hangen op zn deur! Of misschien toch de blokken, dat vindt ik ook wel erg leuk!

Heel erg bedankt voor de hulp!!!! Ik zal het eindresultaat showen (nog een week of 2 denk ik, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de ideeen zal ik maar zeggen)

7

lijkt wel dennis de menice (of hoe je het ook schrijft)
een leuke pet met zo'n propellortje er op :) haha meesterlijk

8

Ik zou voor van die grote giraffen gaan. Heel vrolijk en spreekt erg aan. Even zoeken hoor, heb er laatst een paar van Kwebbeltje gezien:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=47900

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek