1

Onderwerp: Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een workshop gehad bij Marianne en vond het super leuk.
Wat is het leuk om zo'n mooie heerlijke taart te maken zeg.

Ik zal mij eerst even voorstellen, mijn naam is Gerlinde.
Getrouwd met Tino en samen hebben we 2 heerlijke meiden, Lisa van 6 jaar en Audrey van 4 jaar.
Ik ben fulltime huisvrouw waar ik met volle teugen van geniet.
Ik ben altijd druk met het pimpen van shirts met glittersteentjes en textielverf.
Taarten maken e.d. heb ik ook altijd heel leuk gevonden vandaar dat ik naar een workshop wilde.
De workshop die we gisteren hadden was een minibol maken. We hebben er net 1 opgegeten en hij was heerlijk.
Volgende week doe ik de cursus taart en daarna nog een keer een workshop taart met een groep vriendinnen. Ik wil ook nog een keer een workshop cupcakes maken doen.

Mijn dochters waren ook helemaal enthousiast. Omdat die altijd meedoen met de hobby's van mamma door zelf glittershirts te maken met steentjes of te verven willen ze dit natuurlijk ook doen. We gaan dus binnenkort met z'n allen een taart maken.

Ik hoop veel van jullie te leren want jullie begrijpen ik ben echt een groentje en hoop veel van het forum te leren. Goede tips zijn altijd welkom.

Groetjes Gerlinde

Groetjes Gerlinde

2

Re: Hallo allemaal

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Leuk, hoor! Welkom en je zal zien dat taarten maken heerlijk is om te doen en ook hartstikke leuk om dat samen met je kinderen te doen. Veel plezier gewenst!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

4 Laatst bewerkt door marliesb (01-04-2009 09:26)

Welkom op het forum....
Ik heb ook een dochter die Lisa heet....:lol:
Mijn dochter is ook helemaal verzot op het bakken, wij freubelen menig uurtje samen...

Succes en veel bakplezier...;)

5

Heel veel plezier hier op het forum! :Y

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!