Hallo Allemaal,
Bij het oploaden had ik het hele verhaal over de naam net getypt toen ik allees weer kwijt was.
maar omdat het opgevaleen is hier nog even het verhaal.
de moeder bestelde de taart in de kleedkamer van het zwembad(zij zat een uur voor mij).
ik vroeg de naam en zij zei knetch ik vroeg of de spelling deugde en het was goed. Ik dacht rare naam maar ja,
ze kwam de taart halen en was wat stil dus ik vroeg nog een keer of de naam goed was ze zei ja.
ben ik in het zwembad (mijn kinderen gingen voor B) toen ik aankwamwerden de A kinderen omgeroepen om het diploma in ontvangst te nemen en ja hoor!
Sterre Knetsch mocht naar voren komen was het dus de achternaam!
de moeder dacht wsch dat ik haar naam bij haar telefoon nummer nodig had en is er vanuitgegaan dat ik wel wist hoe het kind heet(heb al eerder eentaart voor haar gemaakt) alleen hebben ze daar drie kinderen twee meisjes en een jongen en wist ik allang niet meer voor welk meisje die vorige taart was.
Ik baalde dat ze het niet gewoon even gezegd had dan had ik het zo even voor haar veranderd.
nu konden we nog denken dat het poppetje voor de voornaam stond als redding.
toch raar he dat zo iemand dan niets zegd.
Ik voelde me zelfs nog schuldig dat ik niet gevraagd had of dat op de taart moest komen.
maar ja niets aan te doen lekker wastie zo wie zo.
groet,
sas
Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!