1

Onderwerp: Vrolijke paaskoekjes!! .... maar mijn haasje kijkt zo boos :(

Een paar koekjes om te oefenen :) ( ga binnenkort een HELEBOEL paaskoekjes maken :S) Ben over de meeste wel redelijk tevreden, voor een eerste poging, maar die haasjes :nooo Wie heeft een tip om ze wat vrolijker te laten kijken?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SVQWH8DE.jpg

Bedankt voor het kijken! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: Vrolijke paaskoekjes!! .... maar mijn haasje kijkt zo boos :(

Leuke koekjes, zeg! En voor wat betreft dat boos kijken... Door de tandjes zie je geen lachend mondje. Misschien weglaten? Eventueel wenkbrauwen weglaten? Die zijn vaak heel bepalend (te bepalend misschien in dit geval?) voor een gezichtsuitdrukking.

Hoeveel ga je er maken en voor wie? Die zijn er straks vast heel blij mee! Het ziet er echt heel vrolijk uit!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

3

Hoi hoi
ik zou de oogjes veranderen. In bv deze vorm U in het wit en dan een zwarte grote pupil erin in deze vorm n dus in elkaar gezet.Dan ziet ie er vrolijker uit.
snap je?groetjes saskia

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

4

sasba schreef:

.
snap je?

:( Niet helemaal ( Het is al laat - hier nog een uurtje later zelfs ;) ) Heb je misschien een voorbeeldje?

Groetjes, Adrienne

5 Laatst bewerkt door slagroomtoefje (26-03-2009 23:09)

Leuk.

Wat booskijkende blik betreft:
-ik zou die wenkbrauwen of weglaten of idd de bruine kleur doen zoals bij de ene al is (zwart geeft meer een een boze indruk). En dan meer een rechtere boog, niet heel erg gebogen.
- de mond wat meer een lijntje spuiten zoals...tja....ik zie het voor me maar hoe leg ik het uit :think:.
Zoals Loekie de leeuw heeft! Soort van halve cirkels aan elkaar, tanden erondedr en streepje aan het eind. Snappie??

Wacht ik google effe wat: Zoals deze kleurplaat http://www.kleurplaten.nl/Pages/tonen/i … &adv=2

Dat een idee??

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

6 Laatst bewerkt door Adrienne (26-03-2009 23:17)

:Y Dat zwarte had ik zelf ook al afgestemd. ( misschien zelfs niet voor de snorharen; daar ook donkerbruin ) En je kleurplatentip komt zeker ook goed van pas: ik zal zelf ook nog eens door-googlen op paas-kleurplaten! ( en op Loekie- ben geloof ik een beetje vergeten hoe die er precies uitziet :s :( )

Bedankt!

** Ik denk trouwens - ook naar aanleiding van wat Saskia over de oogjes zei - dat de oogjes sowieso een stuk groter moeten, toch?

Groetjes, Adrienne

7

Ik vind het toch een heel mooi geheel!! :Y

8

Ooo die van jou zijn ook heel erg leuk!! :Y  Het bloemenkorfje is mijn favoriet :D die blijft hier tot het laatste liggen alvorens hij opgegeten wordt denk ik :D

9

Ik vind je koekjes geweldig!

Ik sluit me bij de anderen aan, je verhelpt veel door de wenkbrouwen wat te veranderen. Mijn ervaring is dat je de wenkbrouwen niet in het midden naar elkaar toe moet laten lopen. Een klein boogje aan de buitenkant die stopt midden boven het oog, en dus niet weer naar beneden loopt maakt al een veel vrolijker indruk.
Ook de oogjes wat groter en dichter bij elkaar verandert de blik in je paashaasje aanzienlijk!
Maar met al zoveel tips kom je er vast uit!

Nog

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

10

Leuk gemaakt hoor!

Groetjes Tweety!

11

Wat mooi, maar zoveel werk h

Vele en lieve groetjes Nicole

12

ze zijn wel errug leuk geworden.

hazentip? misschien (ik doe ook maar een gok ;) ) het snuitje ietsepietsie lager zodat de oogjes ook wat groter kunnen en idd de wenkbrauwen vanaf het midden van de oogjes naar buiten.
Of misschien de pupillen aan de zijkant, alsof hij op zij kijkt.
Ach, ik heb nog nooit koekjes gespoten en icing en ik zijn al geen vrinden dus ik vind je zowieso al een knapperd :lol: :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

13

Vind ze erg leuk...vooral dat boze haasje :D

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

Hoi!

Ze zijn leuk hoor! Maar ik zou naast de niet-zwart en grotere oogjes ook een grotere neus en ronde wangen maken, roze neusje ( poezig driehoekje) en dan lichte wangen en dan kun je daar gaatjes in 'prikken' ipv echt snorren spuiten, snorharen zijn immers meestal wit en nauwelijks zichtbaar, maar die gaatjes suggereren de plekken waar de snorharen eruit komen.

( ik weet niet of

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

15

Nou....ik vind ze leuk! ook die boze:P

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

16

dracul schreef:

( ik weet niet of

Groetjes, Adrienne

17

Super leuk!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Berichten [ 17 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke paaskoekjes!! .... maar mijn haasje kijkt zo boos :(