Onderwerp: Designer cupcakeschortjes
Vind ze wel geinig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Designer cupcakeschortjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vind ze wel geinig
Die eerste twee zijn zoooooooo leuk!!!!! Ik wil naar Amerika!!! Ik wil zo'n schort!!! Die zullen ze wel hebben in mijn maat! (komt toch uit Amerika )
Helemaal leuk. Geweldig!!!
Even los van de schattige schortjes.... Die afwashandschoenen!!!!!
geweldig!
Even los van de schattige schortjes.... Die afwashandschoenen!!!!!
hahaha ja dat was ook meteeen het 1e wat met opviel..
Hoe gaaf !! heerlijk kitcherig
Vreselijk! En in het blauw! Hebbuh........
Ik heb zo'n wit met rood bloemetjes schort voor mijn dochter met carnaval gemaakt. Met de handschoenen met bontrand. Ze was een poetsvrouw met veel schuursponsjes aan een ketting. Erg schattig.
Geweldig zijn ze!!!
Die zijn grappig. Jammer genoeg hebben ze zoiets niet met chocolaatjes erop
Voor de creabea's onder ons die makkelijk zijn met het naaimachine:
Er zijn momenteel stoffen te koop met cakejes en met ijsjes. Zodat je zelf aan de slag kan. Ik ga er 1 maken voor mezelf en 1 voor mijn dochter (ach ze is pas net 1 maar gelijk er goed "ingooien" )
die zijn echt heel leuk, ik heb de foto's opgeslagen en ik ga eens bedenken hoe ik ze zelf zou kunnen maken. Of eens overleggen met mijn naai juf.
Bedankt voor de leuke tip. Ben er heel blij mee.
groetjes Inge
laat ik de stof nou hebben liggen, al een schort gemaakt hebben en handig zijn met de naaimachine en patronen
Hey Lune,
En bied jij hier nu spontaan aan om er voor iedereen op 't forum eentje te maken????
Ik heb hem mogen aanschouwen op de BienDay, en hij was schitterend hoor.
Mocht je ze gaan maken op bestelling dan ben ik direct kandidaat.
aaah wat een leuke site en die keukenschortjes whahaha!!!
hebbe hebbe!!
GE-WEL-DIG!
Heb een moeder die h
wat een gave schort hoor, ik wil ze hebben hahahaahha
Daar ben ik weer met mijn aandacht voor A Sister's Hope/Pink Ribbon... ons Piece of Cake teamlid Bernadeth maakt deze schorten voor 20 euro en de totale opbrengst gaat naar borstkankeronderzoek. Roze stof, garen en band krijgt zij hiervoor gesponsord maar ik kan niet beloven dat dat voor de cupcakes stof ook geldt. Daar zal ze eerst nog aan moeten zien te komen...
Hey Lune,
En bied jij hier nu spontaan aan om er voor iedereen op 't forum eentje te maken????
Ik heb hem mogen aanschouwen op de BienDay, en hij was schitterend hoor.
Mocht je ze gaan maken op bestelling dan ben ik direct kandidaat.
Misschien misschien, ik moet eerst kijken of mijn naaimachine gemaakt kan worden, ik heb voor Bien's schort mijn moeders machine geleend, maar ik ga wel even goed kijken naar deze schorten
de labeltjes heb ik in ieder geval al
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Designer cupcakeschortjes