Onderwerp: Tips waar puzzelplaatjes zoeken
Er gaat zoveel tijd zitten om te zoeken naar puzzelplaatjes. Alle, maar dan ook alle tips voor leuke sites zijn meer dan welkom!!!
Alvast bedankt
groetjes
Michiko
http://kikiboe.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Tips waar puzzelplaatjes zoeken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Er gaat zoveel tijd zitten om te zoeken naar puzzelplaatjes. Alle, maar dan ook alle tips voor leuke sites zijn meer dan welkom!!!
Alvast bedankt
groetjes
Michiko
Gewoon het onderwerp intypen in Google en dan op afbeeldingen klikken. Als je echt alleen kleurplaten wil dan kun je ook nog zwart-wit selecteren of in de zoekopdracht kleurplaat bijzetten.
Probeer het ook een keer in het engels of duits...levert weer hele andere leuke plaatjes op !
Google gebruik ik meestal, maar moet meestal heel lang zoeken wil ik echt leuke plaatjes vinden, vandaar dat ik via het forum op een makkelijkere manier aan plaatjes hoop te komen. Scheelt weer tijd, die ik aan bakken/decoreren kan besteden
Ik zoek altijd op google --> afbeeldingen en dan kleurplaat + trefwoord of coloring page + trefwoord. Als dat niet voldoende oplevert, pak ik picsearch.com erbij. Dan moet het gek gaan wil ik niet keus genoeg hebben
op http://kleurplaat.startpagina.nl/ dan heb je gelijk alle thema's met overzicht en allerlei sites, dat scheeltje zoeken via google.
Groetjes,
Manika
hier heb ik ook heel veel aan . Allemaal bedankt.
gr. hanane
Het zou handig zijn om de leukste plaatjes en decoraties uit te wisselen met elkaar
Ik zoek eigenlijk een plaatje van 'Muis' in koningskleren.
Ik zag hem op de tandpastatube van mijn zoontje staan en vind hem zo leuk!!
Iemand een idee waar ik die kan vinden?
Of heeft iemand hem misschien?
je zou eens kunnen google-en op "muis dvd" dan vind je allerlei afbeeldingen van dvd covers. Wie weet zit de jouwe er tussen.
Veel succes
plaatjes van Muis zijn idd erg leuk dus als jewat hebt gevonden hoe ik me aanbevolen
zoeken op maisy of lucy cousins...muis is eigenlijk frans!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Tips waar puzzelplaatjes zoeken