Onderwerp: Wiegje,Schaapje,KLM en Giraffe, beetje van alles dus!
Hoi allemaal,
Wat een boel moois wordt er weer gebakken de laatste tijd?! Ondoenlijk om bij iedereen te reageren, maar bij deze: Super al die leuke taarten/koekjes etc! Wat een inspiratiebron blijft t forum toch!
Hieronder mijn verzameling vd afgelopen tijd:
Een geboortetaartje met toestemming van Wietske, wat lijken taartjes soms toch simpel, en wat zijn ze moeilijk "na" te maken,phoe... Dank je wel Wietske vd tips!

Eindelijk na 3 weken wachten kreeg Sebas z'n Schiphol/KLM feestje! Het partijtje ging eerder niet door, vanwege de crash van Turkish Airlines... Met een mooie icingprint van Riet(super!), kreeg hij een toepasselijke taart!

Met dank aan Janneke vd link van onze Schotse Aine2, kon ook ik eindelijk een schaapje maken, wat een dotje blijft t toch? Deze was voor kleine Huubje!

En als laatste belde de mamma van Oliver woensdagavond, of ik toch niet nog een leuke 1e verjaardagstaart voor hem kon maken? Hij had een verjaardagskaart gehad met een Giraffe erop waar hij helemaal weg van was, dus of de Giraffe erop mocht? Tuurlijk, ik had gelukkig tijd, dus voor t eerst een Giraffe gefreubeld,leuk!

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden!
Groetjes uit Haarlem!
Nicole.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!