Onderwerp: Zwarte rozen
Romy zit in groep 8, waarschijnlijk de laatste keer trakteren in de klas, kan me niet herinneren dat ik op de middelbare school nog trakteerde, jullie?
www.taartenvankoenie.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Romy zit in groep 8, waarschijnlijk de laatste keer trakteren in de klas, kan me niet herinneren dat ik op de middelbare school nog trakteerde, jullie?
Nee op middelbare school trakteer je niet meer... dan geef je een feestje met bier enzo
(grappie)
dit zijn wel hele stoere cc's hoor!
Mooie cc. Tja ze (meiden...) komen op een gegeven moment in z'on zwarte fase he? Skinny jeans en zwarte shirts...... Dat het vooral erg stoer moet zijn allemaal en niet meisjesachtig (lees rose....) meer mag zijn.... Deze cc passen daar helemaal bij!
Wel mooi die combi zwart met paars!
Hier is zwart ook eens DE lievelingskleur.... haha!
Wauw hele mooie CC....
Tja hier hebben ze alle 3 alleen maar op de lagere school uitgedeeld...
Nu hebben we alleen nog maar fuifen...:lol:
Ook gezellig daar niet van....;)
Kleine meiden worden dus echt groot... Maar deze zijn heel erg stoer hoor. Ook heel mooi afgewerkt.
Hey Koenie dat ziet er wel heel mooi uit h
Ja lieve roze roosjes zit er niet meer in.... Stoere zwarte rozen, en of ze stoer zijn. En inderdaad, het is al gezegd , mooi op de foto!!
Ziet er weer goed uit!!
Ach ja kleine meisjes worden groot......, al zou ik nooit groot worden denk ik, hahahahahahahahahahahaha
Mooi hoor, ziet er heel chique uit die zwarte rozen! Wat een werk trouwens!
Ik heb getrakteerd op de middelbare school. Ik kocht dan samen met een klasgenoot (die
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren