1

Onderwerp: slagroom kleuren met wilton icing kleurtjes?

Hoi !

Als ik mijn slagroom wil kleuren met de wilton kleurtjes, hoe breng ik dat dan aan in/op de slagroom? Door met een coctailprikkertje door de slagroom te roeren, krijg ik lang niet alle kleurstof eraf. Bij marsepein kun je het natuurlijk aan de marsepein 'vegen' , maar dat gaat met slagroom niet :O.

hoe doen jullie dit?

Groetjes, Conny

2

Re: slagroom kleuren met wilton icing kleurtjes?

kleine beetje op de achterkant van een lepel :D

3

beetje erdoor roeren zodat je alles eraf roert, kan ook. Maar daarom gebruik ik de flesjes van americolor, zit je niet de klojen met een prikker, maar druppel je erdoor. en de kleuren zijn erg mooi en diep

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

4

Erdoor roeren met een coctailprikker heb ik geprobeerd, maar dat werkt toch niet zodat je echt alle kleurstof eraf krijgt. En ik heb nu eenmaal een doosje met 12 kleurtjes Wilton staan, dus nieuwe flesjes kopen voor die enkele keer dat ik gekleurde slagroom wil, vind ik zo zonde. Maar dat was ook het eerste wat door mijn hoofd schoot: "Tja, met die flesjes was dit gemakkelijker gegaan" :D

Groetjes, Conny

5

ja wat canadeesje zegt misschien, achterkant van een lepeltje of puntje van je aardappelschilmesje.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

Misschien kan jet het eerst aan de bak afvegen (met lepeltje nog handiger dan met prikker denk ik) en dan pas de slagroom in de bak. Ik denk dat je de kleur toch wel van de bodem mixt,

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

ik doe het eigenlijk altijd met een puntje van het mes.  en dan in de ongeklopte slagroom. en daarna pas kloppen ..
Maar nu je het zo vraagt vraag ik me eigenlijk ook af hoe dat nou van het puntje van het mes afgaaf :lol: het ging bij mij altijd vanzelf hahaha

8

tijdens het mixen met een lepeltje of prikkertje!

9

Aan de klopper van de mixer afvegen?

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...