1

Onderwerp: Even voorstellen

Hoi, ik ben Pluk en lees al een tijdje mee, maar zal mij nu toch maar even voorstellen.

Vorig jaar was ik op zoek naar suikerbloempjes van Dr. Oetker, die helaas niet meer werden verkocht en toen ik op internet op zoek ging kwam ik allerlei cursussen tegen om ze zelf te leren maken.  Zo ben ik in de taarten workshops terecht gekomen en ben ik het heel erg leuk gaan vinden om taarten te versieren.
Ik maak ook heel graag andere taarten: citroen, chocolade, brownies etc. Maar die zijn niet zo geschikt om met marsepein en fondant te versieren en juist dat versieren vind ik ontzettend leuk.

Ik heb nog maar een paar (6) taarten gemaakt. Ik woon samen en we zijn allebei al te zwaar dus ik probeer zo min mogelijk lekkere dingen in huis te hebben. Lastig om deze nieuwe hobby mee te combineren. Mijn collega's zijn dan ook heel blij met me. Ik neem meestal het grootste deel van alle baksels mee naar mijn werk.

Tot zover de info over mijzelf.  Ik vind het altijd erg leuk om naar foto's van door anderen gemaakte taarten te kijken en heb er al veel van geleerd en kunnen gebruiken voor eigen ideeen. Dus bij deze iedereen bedankt voor zijn foto's. Ik zet er binnenkort ook een paar op.

Vr.gr. Pluk

2

Re: Even voorstellen

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Re: Even voorstellen

Welkom, enne ik ben zeer benieuwd naar je taarten!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"