1

Onderwerp: Wie helpt mij aan tips voor uitsteken in mmf

Ik heb net voor het eerst mmf zelf gemaakt. De smaak was goed en het was mooi glad met uitrollen alleen als ik met de margriet plunger cutter er een bloem uit wil halen word deze ondanks het vele 'draaien' toch rafelig en slordig.(ook een beetje plakkerig) Met een klein klei vormpje van mijn dochter gaat het wel aardig. Wat is de truc of wat heb ik verkeerd gedaan? Toch nog meer poedersuiker gebruiken?
Wie heeft tips? En weet wat ik verkeerd gedaan heb?

2

Re: Wie helpt mij aan tips voor uitsteken in mmf

Ik had dat eerder ook met eigengemaakte mmf. Met de mmf van de webshop heb ik hier geen last van.
Inderdaad wat meer poedersuiker proberen, dat kan helpen.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

3

Ik heb het ook wel een beetje. Maar ik doe nu een stukje plastic huishoudfolie tussen de mmf en de uitstekers. Ik vind het helpen. misschien eens proberen? Verder weet ik het ook niet.

4

Ga ik is proberen met het huishoudfolie, maar gaat dat niet kapot dan?

5

nee hoor, dat gaat niet kapot.

6

Dan ga ik dat vanavond is uitproberen. Bedankt voor de tip.

7

als je de plunger / uitsteker optilt even met je vinger langs de randjes.. dan haal je ook de rafeltjes weg..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

of de fondant ietsje laten drogen aan de lucht... wordt hij iets harder, waardoor je `m strakker kan uitsteken... succes