Onderwerp: Jozien
Nou,
Laat ik me dan ook maar even voorstellen. Ik ben Jozien, getrouwd met Olaf en heb drie kinderen: Thomas (9) Wouter (7) en Roosmarijn (4). Druk maar gezellig, drie kinderen vind ik. Daarnaast werk ik 24 uur per week, verspreid over 4 dagen. Ik werk voor een werving- en selectiebureau dat psychologische tests en vragenlijsten maakt en ik onderzoek of deze tests ook goed 'werken'. Verder doe ik veel voor de Ouderraad van mijn kinderen, ik zit in het bestuur en in de overblijfcommissie.
Mijn jongste zit nu 3 maanden op school. Sindsdien heb ik een halve dag helemaal voor mezelf alleen, heerlijk vind ik dat! ...Ik merk dat ik meer energie heb omdat het nu rustiger is thuis, en die kon ik dus in een nieuwe hobby steken Is vrees ik alleen dat het een stevige verslaving is geworden intussen.....
Ik kwam ook op deze site terecht door mijn jongste; toen ze vier werd wilde ik een bijzondere taart voor haar maken. Op weg naar de creche fietste ik elke dag langs Oldenhof, een mooie kookwinkel, en daar stond de Wondermold in de etalage. Die moest en zou ik hebben. Maar ik wilde graag wat tips over hoe je van zo'n ding nu een echte barbietaart kon maken, en zo kwam ik hier terecht. Ik vond het maken van de taart helemaal supergeweldigfantastisch! Ik was verkocht, ik heb inmiddels al weer een stuk of 10 taartjes gemaakt. Ik word heel rustig van taartjes maken, kan alle spanning lekker van me af laten glijden (als het een beetje lukken wil dan...)
Maar ook het forum is heel verslavend. Ik kan meestal niet slapen zonder mijn dagelijkse portie 'taartje kijken'. Ik kan zo heerlijk wegdromen bij de prachtige taarten die hier voorbijkomen....En ik vind de sfeer op het forum ook heel erg prettig! Iedereen is altijd aardig voor elkaar, ook heel behulpzaam en medelevend.....
Groetjes, Jozien.