1

Onderwerp: glycerine en andere bakprodukten

Ik kom uit Antwerpen, Belgi

2

Re: glycerine en andere bakprodukten

Dag Cathy,

Hier zijn nog belgen op het forum hoor, weliswaar dun gezaaid maar we zijn aanwezig!
Ik heb bij de apotheek glycerine gekocht, als je dat vraag zeg je dat het voor voeding is en geven ze je normaal de juiste mee.
andere producten? zoals?
bakmixen? ikzelf maak alles zelf (op marsepein na), maar de meeste halen ze bij Aveve of bij O'Cool (merk soezie)

in antwerpen heb je dan ook chocolate world en er is een winkeltje Marco, maar meer info daarover moet je aan Catherine vragen.

misschien handig als je bij je profiel antwerpen, belgie invult!
aja, catherine is ook van Antwerpen!

veel taartenplezier!

groetjes

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3

Bedankt voor je reactie.  ik zal morgen eens horen bij de apotheker.  ik zoek bv een goede suikerthermometer, speciale bakvormen, enz.... Bij aveve ven ik al geweest maar ik maak niet zo graag gebruik van de kant en klare mixen, ik vind het leuker om volledig zelf alles te doen. Hoe kan ik aan Catherine iets vragen?

4

Hallo Cathy, ik heb mijn glycerine gewoon bij de Etos gehaald. Dit stond achter de balie waar ook de medicijnen staan enzo. Ik kom ook regelmatig in Sluis dus lijkt me stug dat ze het daar ook niet hebben en daar hebben ze ook een Etos. Ik woon in Terneuzen, dus ja ook vlak bij Sluis.

5

hi Cathy,

ik denk dat je deze dingen voor een deel bij chocolate world kan vinden.
ik vraag catherine of je wil reageren!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

6

en hier ben ik dan, ook vanuit antwerpen. ik zweer bij 'mijn' bakwinkeltje Marco Bakker op de edegemsesteenweg in kontich. zijn website is nog niet af. hij is open op woensdagnamiddag, vrijdagnamiddag en zaterdag heel de dag. hij heeft wel wat en wat hij niet heeft kan hij bestellen.
chocolate world, aan de ring, is voor professionals maar je kan er ook als particulier binnen. daar hebben ze heel veel materiaal en iets minder ingredienten.

voila, hopelijk heb ik je hier mee geholpen. van waar in antwerpen ben je juist? je mag me altijd mailen als er iets is hoor.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010