Onderwerp: Debora is nieuw!!!!
hoi allemaal
ik ben Debora 26 jaar moeder van een mooie zoon 7 jaar bijna 8 en bijna aanstaande vrouw van mijn grote liefde Gerco
ik werk altijd 's avonds en voor het eerst dat ik een eigen huishouden heb (9 mnd) voorheen ging ik makkelijker er op uit maar ja kan nu niet meer altijd dus zocht ik iets om in de dag uren op te vullen werd er beetje gek van wat moet ik doen na het schoonmaken ...
een tijdje nu daar niet meer mee bezig geweest ivm het plannen van de bruiloft
maar nu hadden we een bruidstaart nodig kon niks vinden wat mij leek bij de "gewone bakkers"
toen kreeg ik een een linkje toe gezonden van deze site dus ik hier een oproep plaatsen
maar ik nieuwsgierig als ik ben beetje rond snuffelen op de site en de creaties van anderen bewonderen toen dacht ik hee dat lijkt me wel wat dat wil ik ook wel proberen
ik nog meer googelen en heb ik een start pakket kunnen kopen voor een puzzel taart met verschillende basis benodigdheden
vanmiddag met mijn zoon een mooi plaatje opgezocht het is een schildpad geworden) niet te moeilijk beginnen haha want zo creatief ben ik niet (hij bestelde voor z'n verjaardag gelijk al een ajax taart) mama gaat eerst dit wel proberen als ik het wel kan en helemaal super ga vinden zei ik toen maar hihi
om het verhaal nu maar te beeindigen komt het er op neer dat ik in deze dagen een mooie creatie hoop te maken en hem aan jullie kan gaan tonen....
wens me suces en creativiteit en heeeel veel geduld :-)
groetjes....
Want zonder een vriend is ons leven het voederen van een leeuw of een wolf.