Onderwerp: Droptaart?
Heeft iemand een goed idee voor een taart voor een dropjunk?
Ik kan natuurlijk allemaal dropjes op de taart plakken maar ik zit meer te denken aan een droplaag i.p.v. marsepein. Geen idee of dat kan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Droptaart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand een goed idee voor een taart voor een dropjunk?
Ik kan natuurlijk allemaal dropjes op de taart plakken maar ik zit meer te denken aan een droplaag i.p.v. marsepein. Geen idee of dat kan.
taart in de vorm van een grote engelse drop met daarop dan weer de andere engelse dropjes geboetseerd !
en wat dacht je van dropmatjes????
Ik weet alleen niet of drop op cake smaakt?
Drop met cake lijkt mij niet zo lekker... Ik dacht er ook meteen aan om een megagrote engelse drop te maken....
Maar ik weet nog dat mijn moeder vroeger van dat dropwater maakte, ik weet niet meer met wat voor drop, maar drop + water samen in een fles en een paar weken (dacht ik) donker wegzetten en elke dag even omschudden. Misschien kun je daar iets mee mbt de smaak van de botercreme ofzo?
Drop met cake lijkt mij niet zo lekker... Ik dacht er ook meteen aan om een megagrote engelse drop te maken....
Maar ik weet nog dat mijn moeder vroeger van dat dropwater maakte, ik weet niet meer met wat voor drop, maar drop + water samen in een fles en een paar weken (dacht ik) donker wegzetten en elke dag even omschudden. Misschien kun je daar iets mee mbt de smaak van de botercreme ofzo?
Dropwater maak je met laurierdrop
Nou, dat zijn alweer aardig wat idee
ik ken wel het drankje dropshot, is een likeur. heb het zelf nog nooit geproefd maar schijnt ook naar dropjes te smaken, misschien een idee om door de botercreme te doen?
Dropshot is lekker! Maar de combinatie met gebak lijkt me niet zo lekker. Misschien eerst eens proeven: een dropje en een hap cake tegelijk in je mond doen?
Alles engselse dropjes ofzo na maken !!!!!! Of van een ronde vorm 1 grote munt drop maken !!!!!
Leuk voor een drop van fan dat je in die richting iets moet bedenken !!!!!
Groetjes,
Manika
Heb een boek waar een engelse droptaart in staat, de ondertaart is een vierkante engelse drop en er op kleinere (maar nog steeds groter dan echte) engelse dropjes. Er zit ook zo'n leuke ronde roze erbij met kleine balletjes fondant als spikkeltjes.....
Ook leuk misschien: zo'n ruitvorm met 'zout' erop namaken....
Wil je een droplaag maken, kun je ook denken aan salmiakzout door de botercreme. Maareh: ik ben een echte dropjunk (had bij het openen van dit item een dropje in mijn mond ) maar drop en taart lijkt me qua smaak niet zo goed samengaan....
Nu ik alle suggesties zo lees denk ik inderdaad dat taart met dropsmaak misschien wel heel vies is.
Aan zo een zoute drop heb ik ook gedacht maar het is meer een zoete drop liefhebber dus engelse drop of zo een zacht dropbolletje (in de blokkerbol!) of een honingdropje ligt meer in de lijn. Dus zoiets zal het wel worden.
Ik ga nog wel proberen of botercreme met dropsmaak lekker is.
Groetjes,
Louise
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Droptaart?