Onderwerp: Resultaat workshop Simone (fotografie) 15-3
Ik zou even een topic aanmaken om onze workshopresultaten te laten zien en om de deelnemers vandaag online te ontmoeten.
Bij deze alvast mijn foto en taart.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Resultaat workshop Simone (fotografie) 15-3
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zou even een topic aanmaken om onze workshopresultaten te laten zien en om de deelnemers vandaag online te ontmoeten.
Bij deze alvast mijn foto en taart.

Wat een schatje.. en wat is de foto mooi geworden 
Leuk he om te leren hoe je relatief eenvoudig zulke mooie foto's kunt maken..
Ziet er lief uit!
ziet er leuk uit
mooi gefotografeerd!!
Heel schattig!
Prachtig taartje en geweldige foto!
He Tamaar! Mooi gedaan hoor.. Nog ietsje te donker... dat dan weer wel, maar verder... oefening baart kunst he... 
Hierbij mijn resultaat van vanmiddag:

Simone onwijs bedankt voor de erg leuke, gezellig en leerzame middag
@rest van de aanwezigen: leuk om jullie (en hubbies
) eens in het echt te zien!
Wat een mooie foto`s!!!
Mooie foto en wat een lief babytje!!
Ook weer erg mooi 
Mooie foto's dames!!
Wat een prachtige foto's en de taartjes zien er ook super uit en dat maakt de foto toch?
Ha Tamara,
Ik had in mijn enthousiasme al een foto van gisteren gepost in de taartenparade! Wat was het leuk, he, bij Simone!!
Mijn man is vanochtend de deur uitgegaan met de opdracht om vanavond met grote vellen karton en piepschuim thuis te komen...hihi... En ik heb alle vrienden en familieleden al gemaild met de vraag of ze toevallig nog een statief voor me over hebben in ruil voor taart..haha...
Zou dat fotograferen net zo'n verslaving worden als het taarten maken 
Groeten!
steken jullie de taart in een verlichte bak of doos ofzo??
Super op de foto gezet dames! Erg leuk om te zien!
En prachtige taart en cupcakes!
Ha Tamara,
Ik had in mijn enthousiasme al een foto van gisteren gepost in de taartenparade! Wat was het leuk, he, bij Simone!!
Mijn man is vanochtend de deur uitgegaan met de opdracht om vanavond met grote vellen karton en piepschuim thuis te komen...hihi... En ik heb alle vrienden en familieleden al gemaild met de vraag of ze toevallig nog een statief voor me over hebben in ruil voor taart..haha...
Zou dat fotograferen net zo'n verslaving worden als het taarten maken
Groeten!
Pas maar op ja... fotograferen is echt ook een verslaving!
Ik weet er alles van... Enne... wel een beetje een stevig statief he..!
steken jullie de taart in een verlichte bak of doos ofzo??
Nee hoor, alles is gewoon met daglicht gemaakt! Is geen ander licht aan te pas gekomen!
maar hoe of wat gebruikern jullie dan als achtergrond?
maar hoe of wat gebruikern jullie dan als achtergrond?
Gewoon een stuk wit karton...
Hi Tamara, wat leuk je taartjes en natuurlijk de foto's. Ik heb mij ook opgegeven voor de workshop foto's maken ik heb er erg veel zin in zeker nu ik weer zie wat jullie allemaal leren,en volgens mij wil je steeds mooier foto's maken net als de taarten dus ja het zal wel een verslaving worden
:)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Resultaat workshop Simone (fotografie) 15-3