Onderwerp: Paarden en een platenspeler
Ik heb twee hele leuke opdrachten gehad! De eerste, een platenspeler voor iemand die DJ is. Deze was zo leuk om te maken. Ik heb via google een platenspeler gezocht en die een beetje na gemaakt. Best goed gelukt vind ik zelf! Hij is vanmorgen opgehaald en die dame was er heel tevreden mee. Ik kreeg zelfs fooi voor alle moeite
Hij is gevuld met vanille creme. Ze had een taart van op een feestje gegeten en vond die zo lekker, dat ze er ook eentje bij heeft bestelt voor haar vriend.
Dit is hem dan:

Voor meer detail foto's, kijk in mijn album.
Ik heb de handdoek methode toegepast tijdens het bakken van mijn kapsel. Helemaal geweldig! Hij was kaarsrecht!!!
De tweede taart is voor een meisje van de zondagschool. De moeder had al een keer eerder een taart voor haar zoontje bestelt en nu wilde ze er dus een voor haar dochter.
Ze is gek van paarden, dus het moest een paardentaart worden. Ik wilde die van Debby Brown al zo lang maken, dus dit was de perfecte gelegenheid!
Vulling: 1 laag BBR en 1 laag vanille creme.

Meer foto's zijn in mijn album.
Ik zag pas op de foto's dat het niet zo netjes heb afgewerkt. Bij die stal zie je een beetje botercreme tussen de planken doorkomen. Ben ik vergeten weg te vegen 
Deze is ook vanmorgen opgehaald, door een vriendin van de moeder, en ze vond het helemaal geweldig! Ik ken de moeder zelf ook goed en ik weet da zij er ook blij mee zal zijn, maar het blijft toch spannend!
Bedankt voor het kijken en alle tips en trucjes zijn van harte welkom!
Groetjes,
Patty
http://patty77.mijnalbums.nl/