1

Onderwerp: poedersuiker.

Hoi allemaal.

Graag  zou ik ook met icing willen leren werken. Nou staan er in de shop 2 keuzes voor poedersuiker 1 of 5 kilo.
Hoe snel ben je door 1 kilo heen?  En hoelang kan je eiwitglazuur bewaren?

Groeten Jesni

2

Re: poedersuiker.

bij mij gaat een kilootje poedersuiker er zo doorheen. Maar ik maak dan ook altijd 1:1 botercreme en ook vaak MMF, daar heb je ook veel suiker voor nodig.

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

bij mij gaat een kilootje poedersuiker er zo doorheen. Maar ik maak dan ook altijd 1:1 botercreme en ook vaak MMF, daar heb je ook veel suiker voor nodig.

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

4

voor een beetje taart, heb je al een kilo poedersuiker nodig. zeker als je botercreme zelf maak 1op1 en voor icing gaat het ook heel hard, daarbij zoet ik mijn slagroom ook nogeens met poedersuiker omdat tie dan steviger blijft, dus al met al zou ik gelijk 5 kilo bestellen.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

Hoi

Bedankt voor jullie reacties.
Ik had al een beetje het gevoel dat het hard zou gaan, maar dacht 5 is misschien wel erg veel.
Maar ga na jullie reactie toch voor de 5. Ik zal zelf de botercremes maken ivm koemelk en soja allergie van mijn zoontje.

Groetjes Jesni

6

En voor je andere vraag: klaargemaakte icing blijft in de koelkast wel een weekje of twee goed hoor, wel even opnieuw mixen dan.

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>