1

Onderwerp: ook even voorstellen.

hallo allemaal!

ik lees hier al een tijdje mee, vooral al die mooie taarten bewonderen! echt geweldig!
dus ik dacht laat ik me nu maar eens voorstellen.

ik ben danien, ben 26 jaar en de trotse moeder van kyara die nu 3 jaar oud is. mede door haar ben ik begonnen met het bakken van taarten. ik was dus op zoek naar een mooie taart voor haar 3e verjaardag. en kwam dus o.a. op deze site terecht. ik zag al die mooie taarten en dacht dat wil ik ook! toen ben ik dus begonnen met een taart voor sinterklaas.
het begin is er! en heb inmiddels 4 taarten gemaakt. 1 poptaart die ik al een poos terug met een vriendin heb gemaakt. maar nu dus ook voor mezelf.
zal zo de foto`s van taarten die ik al gemaakt heb plaatsen. ze zijn nog niet erg proffessioneel maar ik zal ongetwijfeld steeds beter worden. binnenkort ga ik een workshop met een aantal vriendinnen volgen in kampen. hoop dat ik daar weer een boel bij leer. maar dat zal vast goed komen!

ik zal hier vast veel plezier hebben! iedereen alvast bedankt voor alle tips die ik nu al gelezen heb en vast nog meer zal gaan lezen.

als je nog vragen hebt stel ze gerust.

groetjes danien
veel bakplezier!!

2

Re: ook even voorstellen.

Welkom op de site! Werkt zeer verslavend :)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

3

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier...;)

4

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5