1

Onderwerp: beginnershulp nodig

ik heb op de webshop van deze site een bakblik gevonden (vlinder) die ik graag wil gebruiken voor mijn dochtertje dr 1e verjaardag.

deze taart wil ik dan ook gaan decoreren. maar daar heb ik helemaal geen ervaring mee.

kan iemand mij vertellen hoe ik een vlindertaart simpel maar leuk en vooral meisjes achtig kan decoreren? en wat ik er voor nodig heb? ik ben van plan alles hier in de webshop te bestellen. misschien dat dat makkelijker maakt om mij uitleg te geven wat ik moet kopen. en hoe ik het moet doen...

dank jullie

2 Laatst bewerkt door Jax (12-03-2009 11:21)

Re: beginnershulp nodig

Hoi Gemma,
Als je zoekt op "howto AND taart AND bekleden" bijvoorbeeld, krijg je vast een aantal resultaten waar je iets aan hebt. Ik weet dat iemand op haar eigen site een howto heeft, waar alles stap voor stap wordt uitgelegd, met foto's erbij. Maar ik weet even niet meer wie dat was.
Dus gebruik de zoekfunctie even. (met het woordje AND kun je trouwens veel specificiekere resultaten vinden)
Succes!

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

3

voor de eerste keer bekleden zou ik eerst eens een ronde taart proberen, zo'n moeilijke vorm als een vlinder kan ontmoedigend werken...

een heel simpele maar leuke decoratie krijg je door mooie kleurtjes en glittertjes te gebruiken :) en verder leuke uitstekertjes aan te schaffen voor een snel leuk effect :D

succes!

4

Ik heb gevonden wat ik bedoelde.
Kijk even op: http://www.keetie.com/pageID_6812821.html
Daar staat het hele proces, van bakken tot bekleden en versieren.
Ik ben het wel met Evamaria eens, probeer eerst een ronde vorm te doen.
Succes ermee!

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!