1

Onderwerp: veters in babygympjes

Ik heb al meerdere keren de bekende babygympjes voorbij zien komen met veters! Nu ben ik zelf aan de slag gegaan, en het gympje zelf was geen probleem, maar de veters :grrr: Hoe doen jullie dit??????? Is er iemand die er ervaring mee heeft en het 'geheimpje'wil delen????

2

Re: veters in babygympjes

Je moet ze in stukjes doen. Van de ene buitenkant naar de andere en aan de uiteindjes even fijnknijpen om in de gaatjes te doen. Eventueel nog eentje waar je dan mee begint van links- (of rechts-)boven naar links- (of rechts-) onder. Niet gaan rijgen, want dat lukt niet.

3

Ik heb het ook in stukjes gedaan. Maar ik was zo stom om ronde veters te maken (en ik heb geen sugargun).
Je kan beter platte veters maken, met een stukje rond aan het uiteinde zoals bij echte veters. Lijkt me makkelijkler en ik vind het persoonlijk ook nog mooier.
O en toen ik klar was, las ik ergens dat je de veters beter pas kan doen als het schoentje is uitgehard.

Succes, de veters vond ik het moeilijkste deel.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Hoi ik heb het schoentje ook al een paar keer voorbij zien komen.
is hier een how to va?
Heb hem nog niet kunnen vinden.

5

ik heb m wel voor je, ik zal m mailen als je wil!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

ik heb je een mail gestuurd alvast bedankt voor de how to

Ik heb er laatst echte veters ingedaan (wel erbij verteld dat ze de schoentjes maar niet op moesten eten)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl