1 Laatst bewerkt door Natacha (09-03-2009 11:20)

Onderwerp: Petit fourtjes en soort van kadootjes(pakjes)

Dit is dus een keer ...nooit meer!!
Ik dacht dat het niet zo veel werk was die kadootjes maar dat viel dus vies tegen.
Ik heb 2 biscuits gebakken en gevuld met zwitserese room met bokkepootjes en aardbeien jam en de andere met banketbakkersroom en vruchtjes en een laagje jam daarna blokjes gesneden en geprobeerd ze aan te smeren maar dat werkt zo moeilijk met die zachte vullingen ....niet te doen!!
Ik heb ze met mmf bekleed en dat werkte dus ook van geen kant veels te zacht storte elke keer in .
Heb van ellende maar de andere als petit fourtjes gedaan dat ging een stukje beter.

Had echt mijn weekend niet ook nog mijn mixer kapot gegaan en marsmellows in de brand in mijn magnetron (foto's staan bij oeps momenten)

Wel stonden ze mooi op mijn nieuwe taartschaal ...waar ik helemaal mee in de wolken ben!!:)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MYZO6JE4.jpg

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

2

Re: Petit fourtjes en soort van kadootjes(pakjes)

Het ziet er hartstikke leuk en lekker uit! En inderdaad, wat een mooie taartschaal!

3

Ik dacht al, daar heb ik nog helemaal niet op gereageerd, maar tantetaart en ik hebben dezelfde avatar..

Maarze zien er zalig uit!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Ik vind die kadotje er wel erg leuk uitzien hoor! Heb even in je album de grote foto bekeken en in het groot zien ze er ook poepie sjiek uit. Niet te zien dat je er zo veel problemen mee hebt gehad :)
Dat is zeker een hele mooie schaal zeg!

5

Ottolien schreef:

Ik dacht al, daar heb ik nog helemaal niet op gereageerd, maar tantetaart en ik hebben dezelfde avatar..

Maarze zien er zalig uit!

Ik zie dubbel! :)

6

petrabennes schreef:

Ik vind die kadotje er wel erg leuk uitzien hoor! Heb even in je album de grote foto bekeken en in het groot zien ze er ook poepie sjiek uit. Niet te zien dat je er zo veel problemen mee hebt gehad :)
Dat is zeker een hele mooie schaal zeg!

Er staan er nog 6 in de koelkast die kon ik er echt niet bijzetten ...deze waren nog het best gelukt en zo op de foto zien ze er inderdaad niet slecht uit al moet je ze niet van dichtbij bekijken met een kritisch oog! ;)

Ik wil het ook atijd eigenlijk foutloos maar het is handwerk dus dat verhaal gaat helaas niet altijd op.

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

7

ziet er mooi uit!!! en mooie schaal!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8 Laatst bewerkt door Dorieneliane (09-03-2009 12:30)

Gaaf zeg! Die "cadeautjes" zijn echt super leuk zo! Is dat met een lap fondant om het petit fourtje heen en dan boven samen gevouwen??

9

Wat een prachtige gebakjes, die kadootjes staan ook nog op mijn verlanglijstje om nog eens te maken.

10

Ik vind ze prachtig!!!!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

11

Wat een ellende, maar gelukkig in het resultaat niets van te zien! Erg chique!!

Groet, Jolanda

12

Vind het er toch mooi uit zien!

13

Wat een werk als ik dat zo lees.
Wel prachtig gemaakt hoor!

Groetjes Tweety!

14

SUPER!!!
Ze zien er heel mooi en heel smakelijk uit!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

15

ondanks dat jij je weekend niet had zien ze er werkelijk prachtig uit! Petje af hoor:y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

16

Mooi resultaat!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl