1

Onderwerp: taartstandaard

halooo allemal...
ik heb een vraag.  ik heb voor 16 feb een taartstandaard nodig. ik woon in helmond. ik wil best wel koopen of huuren... maar om te kopen het is erg duur, daroom zoekt ik nu een verhuur bedrijf or particuliren die willenmij helpen met mijn problem.

hartelijk bedankt....
adi

2

Re: taartstandaard

Hai Adi,

Misschien kun je eens kijken bij 'vraag en aanbod'?

3

Vraag even bij de plaatselijke bakker. Misschien kunnen zij je uit de nood helpen?

4

Hallo Adi,

Ik heb 2 taartstandaards die ik verhuur. Aleen ik weet niet hoe ver je bij mij vandaan woont. Ik woon in flevoland

groetjes Francisca

5

Helmond ligt in de buurt van Eindhoven... ;)

6

ja.... bedankt voor jullie vriendelijk reactie... en helmond is 15 minuten van af eindhoven.......  ik ga strax naar bakkerij om te vraagen...

voor franky, ik denkt het is te veer van uit eindhoven naar flevoland

voor  minke, ga ik strax naar vraag en aanbod

voor nathalie, waar woon jij ergens in eindhoven... weet jij een bankbet bakerij die in de staads zit? ik bedoel centrum

7

Ik woon in Elsloo. In Eindhoven weet ik geen bakkers liggen. Ik zou zeggen gewoon je eigen bakker even vragen. Vaak hebben die zo wel iets staan. Ik denk dat je in Helmond toch wel kan slagen.

8

ik heb vandag naar een bakkerij geweest, maar die  mag ik niet lenne..:( ik ga dus morgen andere bakkerij proberren...
maar alvast bedankt allemal...

9

Hoi Adi

Probeer eens Bakertje Thuis, die zit bij jouw in de buurt, ligt bij Aarle Rixtel hier is hun website :
http://www.bakkertjethuis.nl/

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

10

hoi monika,
bedankt  voor die info. ik heb net een email gestuurd naar Bakertje Thuis.

groetjes, adi