1

Onderwerp: Lekker zitten puzzelen

Heb vanmiddag lekker zitten freubelen, niet met een doel, en dan lukt 't vaak het beste (bij mij in ieder geval). Ben er wel tevreden over.

Heb er dus nog geen bestemming voor, maar hier zijn de twee puzzelplaatjes die ik heb gemaakt:

http://lh5.ggpht.com/_KPYXgaLdzDk/SbQh1Y7bD2I/AAAAAAAABcQ/zyC7YCCJQIk/s400/08032009027.jpg

http://lh3.ggpht.com/_KPYXgaLdzDk/SbQh1zSvHII/AAAAAAAABcY/4f4ZJVEmb0Q/s400/08032009031.jpg

Zelf vind ik Iejoor het beste gelukt, bij Teigetje vind ik dat ik net te veel zwarte lijntjes heb gemaakt en dat heb ik bewust bij Iejoor niet gedaan.

Als iemand nog tips heeft, graag!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

2

Re: Lekker zitten puzzelen

Ik vind ze alletwee prachtig!!
Die lijntjes bij Tijgetje zijn natuurlijk ook wel nodig, omdat ie strepen heeft ;)

Heerlijk om te freubelen zonder druk, dat herken ik ook, dan lukt het inderdaad het beste! (Maar nog lang niet zo goed al bij jou hoor!)

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

3

I love iejoor, maar ook tijgetje vind ik erg goed gelukt hoor.

Groetjes Sabina

4

Super mooi gepuzzeld zeg!

5

Wat schattig!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

6

superleuk!!

groetjes José

7

Mooi gedaan! Ik zie zoveel voorbij komen en moet nog een hele hoop leren!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

8

ze zijn beide zeer goed gelukt!!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

wauw elja! in 1 woord... SUPER!!!

Ik begin net met taarten maken, na een workshop gevolgd te hebben.. maar met de puzzelplaatjes moet ik nog goed oefenen. Hoe krijg je het nou zo goed voor elkaar dat alles in 3 d is? alles plat lukt wel, maar jij hebt dus nu eingelijk niet echt veel `plat`volgens mij... Vorm je het dan eerst voor en puzzel je het dan, of hoe moet ik me dat voorstellen? het simpele uitknippen van een kleurplaat en het dan uitsnijden en in elkaar puzzelen begrijp ik nog.. maar dit? ben erg benieuwd. hoop dat jij of iemand anders mij hier een duidelijke uitleg over kan geven.... Ik heb namelijk voor volgende week een thomas de trein taart op bestelling staan, en ik wil natuurlijk wel dat t mooi gaat worden...

groetjes angela

groetjes Angela

10

Erg leuk gemaakt zeg!

Groetjes Tweety!

11

wat een leukerds. Ieoor spingt is idd echt super gelukt!

bij tijgertje vind ik de strepen niet teveel hoor!

12

heel erg mooi gepuzzeld!!!!!!!!!!!!

13

Super mooi gepuzeld zeg:Y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

14

Ik vind ze beide heel mooi gepuzzeld!

15

angela van looij schreef:

wauw elja! in 1 woord... SUPER!!!

Ik begin net met taarten maken, na een workshop gevolgd te hebben.. maar met de puzzelplaatjes moet ik nog goed oefenen. Hoe krijg je het nou zo goed voor elkaar dat alles in 3 d is? alles plat lukt wel, maar jij hebt dus nu eingelijk niet echt veel `plat`volgens mij... Vorm je het dan eerst voor en puzzel je het dan, of hoe moet ik me dat voorstellen? het simpele uitknippen van een kleurplaat en het dan uitsnijden en in elkaar puzzelen begrijp ik nog.. maar dit? ben erg benieuwd. hoop dat jij of iemand anders mij hier een duidelijke uitleg over kan geven.... Ik heb namelijk voor volgende week een thomas de trein taart op bestelling staan, en ik wil natuurlijk wel dat t mooi gaat worden...

groetjes angela

Bedankt voor jouw (en alle andere) complimenten.

Ik kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen wat ik heb gedaan, want ik heb slechts

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

16

Ik vins ze allebei heel erg mooi gepuzzeld!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl