Onderwerp: Romantic rose
Ik heb vandaag weer op een bruidstaart geoefend voor mijn website. Gevuld met bbr en chocolademouse en 2 lagen verse banaan.
Bedankt voor het kijken!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romantic rose
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb vandaag weer op een bruidstaart geoefend voor mijn website. Gevuld met bbr en chocolademouse en 2 lagen verse banaan.
Bedankt voor het kijken!
Oja, de inspiratie komt o.a. van pink cake box!
hij is prachtig
Wauw! Super, dochterlief (heet Rosa Mae en 4...) vind hem ook mooi, haar recatie bij het zien van deze taart; "wauwwwwwwww die is moooooooooiiii mama die wil ik ook wel" Nou daar ga je dan als groentje want dat lukt mama nog niet! Hahahaha
Wauw! Super, dochterlief (heet Rosa Mae en 4...) vind hem ook mooi, haar recatie bij het zien van deze taart; "wauwwwwwwww die is moooooooooiiii mama die wil ik ook wel" Nou daar ga je dan als groentje want dat lukt mama nog niet! Hahahaha
Ohhh wat een leuke reactie van je dochter! Maar dit kan jij ook hoor! Ik ben zelf ook nog maar...uhhh even tellen....8 maanden bezig met deze hobby!
Ben helemaal vergeten erbij te vermelden dat hij bekleed is met marsmellowfondant.
Mooi hoor,,
Wauw, supermooie taart!
Hij is waanzinnig!!
MMF, een crime om te maken maar zoooooo lekker! Marsepein lust ik niet en hier thuis niemand eigenlijk. Heerlijk!
Oh wat is ie mooi!
Prachtig die rozen en die takjes!!
Heel erg mooi!
Hij is erg leuk.. mooi detail zo die takjes aan de zijkant
MMF, een crime om te maken maar zoooooo lekker! Marsepein lust ik niet en hier thuis niemand eigenlijk. Heerlijk!
MMF is ook hier bij de hebshop te koop.. die vind ik persoonlijk ook erg lekker
Mooi gedaan
Mooi gedaan!!
Heel mooi!
woorden overbodig
Mooi en strak!!!
Hele mooie romantische taart.
heel erg mooi en zo romantisch!
Mooi en strak!!!
Hihihi, vond hem zelf stiekem ook erg strak!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romantic rose