1 Laatst bewerkt door dwirp (08-03-2009 16:31)

Onderwerp: bolt

opdracht gekregen (althans de vraag) of ik een taart kan maken voor een communie met iets religieus en iets met bolt (de nieuwe disneyfilm).

wie kan me tips geven om de hamster in de bol uit de film bolt zo te puzzelen dat hij ook echt in een loopbol lijkt te zitten.
ook ideetjes om het religieuze ermee te combineren zijn welkom.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

2

Re: bolt

niemand ooit nog de hamster uit bolt gemaakt? of een idee waardoor het lijkt alsof hij in een loopbal loopt (doorzichtig kan natuurlijk niet).

3

ik heb zelfs nog nooit van Bolt gehoord :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

ken bolt ook niet echt. heb je al gezocht op internet?

5

okee dit is dus een hamster in een zeepbel :lol:

http://www.disneyclips.com/movies/imagesddbb3/bolt8.jpg

wel erg leuk..maar tja.. om dat even te doen.. kun je niet een van de andere characters nemen?? die hond ofzo?

pff dit is wel een lastige :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6 Laatst bewerkt door Canadesje (08-03-2009 19:54)

et lijkt me wel dat als je iets met bolt zou maken zou je iets met bolt zelf doen en niet de hamster. 
en ik wil niet bitchy over komen.. maar kijk de tijden je heb je vragen en de comment geplaatst.. dan zijn de meeste druk bezig met koken eten en afwassen en zo.. en vooral de baksters met kleintjes..
en de idee van bolt en iets religieus wel een beetje raar.. ik weet et klant is koning.. maar ja heb geen idee hoe je dat moet aan pakken .. ik bedoel wat heeft een film over een hond poes en hamster te maken met religie.  Of je moet een religieus text op de taart doen naast de beestje :S

7 Laatst bewerkt door kiwi (08-03-2009 20:08)

Ik moest meteen aan deze denken! Zoiets als hier met de helm is gedaan? Maar dan met een hamster er in?
(Deze is gemaakt door Deysi van het forum hier. )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N6GJROEU.jpg

8

kiwi, goed idee met die plastic bol.

bommeltje, haar zoon wilde graag de hond, de kat en de hamster. maar heb nu ook aangegeven dat het waarschijnlijk alleen de hond wordt. dus wie weet met nog meer ideeen hier lukt het toch ook om de hamster erbij te maken.

canadesje, aangezien de vrouw op reactie zat te wachten o preactie. ze had me in die tijd van plaatsen en re plaatsen al 3x gemaild of ik het wel of niet wilde doen. dus vandaar dat ik hoopte op snelle reacties.

ik heb de opdracht aangenomen en heb haar wel gevraagd om een duidelijke beschrijving van de religie die ze erin wil betrekken. voor de een is een kruisje genoeg of de woorden 1e h. communie en een ander wil veel meer.

bedankt allemaal.