1

Onderwerp: spotlight

Hoi allemaal,

ik mag een taart maken voor de dochten van een collega, die 8 wordt. Of ik er spotlights op wilde maken... nou had ik lampen gemaakt van marsepein en daaronder een soort lichtstraal van geel, maar ik vind het niks... alweer 3 x opnieuw begonnen, maar kom er niet echt uit... iemand ideeen??

Alvast bedankt.

Liefs, Marieke

2

Re: spotlight

Met glitter mischien!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

had ik ook aan gedacht, zou je `m dan direct op de taart doen conny, als lichtstralen of zou je `m eerst op die gele bundel doen??

4

Ik zou zilveren glitter meteen op de taart doen...maar je kunt eerst even een stukje geel (hetzelfde als je lichtbundel) pakken en daar op doen...kijken of je dat mooi vindt en anders meteen op de taart...
Laatst heeft er een keer een taart gestaan en dat was een lichtflits ofzo van een camera denk ik ..en die hadden ze  meteen met glitter ook op de taart gedaan....
Succes ermee..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

ga ik proberen conny!!!

mmmmm dit werkt ook niet echt...

Heeft iemand anders nog een idee??

7

Laat anders zien...mischien heb je er te lang op zitten turen..en vind jij het niks....maar ziet het er wel leuk uit!!!!!
Welke kleur is je ondergrond??? als tie nou licht is kun je het mischien met geel erop verven en dan wat glitter erbij!!!

8 Laatst bewerkt door mamandy77 (10-03-2009 12:13)

Ik heb er ooit zoiets van gemaakt...
Wel meer glitter gebruikt dan je hier ziet hoor...
Bliksem in de spotlights

Mmm das pas lekker!

9 Laatst bewerkt door marietaarterie (10-03-2009 13:38)

ooowww Mandy, dat is ook een goed idee!!! ga ik ook ff proberen!!

Ondergrond is knalroze, conny, dus daar ligt `t niet aan... Heb `m alweer verfrommelt... zal de nieuwe poging erop zetten..