1 Laatst bewerkt door deysi (05-03-2009 10:47)

Onderwerp: Biscuit bevriest niet...

Hebben jullie dat ook?

De biscuits die ik in de vriezer bewaar bevriezen niet helemaal. De buitenkant blijft verend en je kunt ze gewoon indrukken. Mijn vriezer staat op -18 en alle andere producten zijn wel door en door bevroren. Gek h

2

Re: Biscuit bevriest niet...

Ik denk dat het gewoon bevroren is hoor... Mijn biscuit kan ik ook nog wat indrukken. En met cake word het ook nooit knetterhard.

3

whahhaaa, nou ik zal maar niets vertellen, als mijn man dit leest word tie gek!!!

Het bevriest dus inderdaad niet net zoals bij vlees en dergelijke, klopt

omdat er maar heel weinig vocht inzit, maar veel lucht en lucht bevriest dus niet.

Maar ik had een vriezer in de schuur staan, en merkte met het bakken van mijn allereerste taart dat tie dus niet meer goed vroor, volgens mij.

hahhaa  wij een nieuwe gekocht en hmmmm  ja hoor hetzelfde euvel. mijn man alle eletra doorgemeten enz.

terug naar de winkel, een monteur langslaten komen, 60 euro oepssss   en het lag dus puur aan het kapsel ohhhhhh  ergggg he, maarja heb nu wel een hele mooie nieuwe in de schuur staan en tja die andere was toch al oud beestje!

stttt  niet verder vertellen he!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

4

Ohh wat erg! Wel een goeie truc om aan nieuwe spulletjes te komen. Zal eens in de rondte kijken wat ik nog nodig heb ;)

Bedankt voor jullie antwoord, ga ik lekker door met bakken en vriezen.

5

christol schreef:

whahhaaa, nou ik zal maar niets vertellen, als mijn man dit leest word tie gek!!!

Het bevriest dus inderdaad niet net zoals bij vlees en dergelijke, klopt

omdat er maar heel weinig vocht inzit, maar veel lucht en lucht bevriest dus niet.

Maar ik had een vriezer in de schuur staan, en merkte met het bakken van mijn allereerste taart dat tie dus niet meer goed vroor, volgens mij.

hahhaa  wij een nieuwe gekocht en hmmmm  ja hoor hetzelfde euvel. mijn man alle eletra doorgemeten enz.

terug naar de winkel, een monteur langslaten komen, 60 euro oepssss   en het lag dus puur aan het kapsel ohhhhhh  ergggg he, maarja heb nu wel een hele mooie nieuwe in de schuur staan en tja die andere was toch al oud beestje!

stttt  niet verder vertellen he!

:lol:  :lol: zou mij ook overkomen

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl