1

Onderwerp: welk recept van de recepten voor kapsel

Een kennis van mij zonder internet zoekt een goed recept om haar taarten mee te bakken, ik heb haar verteld dat de biscuitmix van de webshop wel super is maar ze wil nog niets bestellen ofzo. Welk recept zou ik haar het beste kunnen geven, van de basis taart of moscovisch gebak? (Ik ben ook wel benieuwd wat het verschil nou is)

2

Re: welk recept van de recepten voor kapsel

Basis voor taart :)
De moscovische is met boter en dat is nou eenmaal zwaarder. Wel erbij zeggen dat ze de eieren minimaal 10 minuten moet mixen ;) en de bloem/maïzena moet spatelen ipv kloppen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

http://www.bakkerswereld.org/forum/invi … 05&hl=

hier staat ook een goede beschrijving van kapsel voor een lekkere taart, even goed lezen want het eerste recept klopt niet helemaal in bericht 3 wordt het gecorrigeerd. Ik heb hem zelf al meerdere malen gebakken en het is een goed recept

succes

Groeten @nnette, http://taartjebakker.mijnalbums.nl/
Bakt graag van alles zolang ik het zelf mag mixen!!

4

ik heb wel een vraagen ... is die mix van hier is echt lekker en makkelijk enaltijd mooi luchtech kunnen zijn?
bedankt...

5

de mix van de shop is wat mij betreft te makkelijk en lekker om te vervangen door een recept. Ik ben helemaal om

6

adi84 schreef:

ik heb wel een vraagen ... is die mix van hier is echt lekker en makkelijk enaltijd mooi luchtech kunnen zijn?
bedankt...

Absoluut !!! Het is bij mij nog nooit mislukt !!!

7

anneke schreef:

de mix van de shop is wat mij betreft te makkelijk en lekker om te vervangen door een recept. Ik ben helemaal om

Hahahaha, dat heb ik dus ook maar ik kan begrijpen als je voor de eerste keer biscuitmix wil proberen je niet de mix en verzendkosten wil betalen. (Dan wordt het wel een dure biscuitmix) Ik heb haar dan ook een alternatief recept beloofd en als ik binnenkort weer biscuitmix bestel dan krijgt ze of de helft van mij of ik bestel voor haar meteen een kilo.

8 Laatst bewerkt door michelle (04-02-2007 11:53)

Marianne schreef:

Basis voor taart :)
De moscovische is met boter en dat is nou eenmaal zwaarder. Wel erbij zeggen dat ze de eieren minimaal 10 minuten moet mixen ;) en de bloem/maïzena moet spatelen ipv kloppen.

Ok, bedankt !!! Dat ga ik haar zeker zeggen. (Sorry hoor, heb er een beetje een puinhoop van gemaakt met quoten..beetje erg overdreven)

@Taartjebakker, ik kopieer het en print het uit voor haar, kan ze zelf kijken wat ze wil.