Onderwerp: Vliegtuigen voor Sebas!
Hoi allemaal,
Onze Sebastiaan is vorige week 7 geworden, en dat moest net na de carnaval(oef!) gevierd worden in de klas. Zijn grote passie is vliegtuigen, dus er moesten vliegtuigkoekjes gebakken worden.
Bij de Action waren de flesjes sisi zonder prik in de aanbieding. Daar heb ik een blauw kartonnetje omheen gevouwen(de lucht), en het wolkje met tekst vastgezet met een leuke Actionpaperclip.
Na het bakken heb ik een sateprikker in de koekjes gestoken, en deze tussen het kartonnetje gestoken.
En toen heeeeel voorzichtig naar school gereden...haha!
Verdrietig was verder nog wel, dat we zijn verjaardagspartijtje op woensdag op Schiphol hadden gepland met een rondleiding en een speurtocht, maar tjsa...toen gebeurde het ongeluk met TK, en hebben we het feestje maar afgelast. Het ongeluk was natuurlijk vreselijk voor alle betrokkenen, maar voor een 7jarige jarige job was t niet doorgaan van z'n feestje ook best een bittere pil... Omdat ik zelf stewardess ben, hebben we de nadruk niet al te zwaar op de crash gelegd, maar meer op de kilometers lange file van Haarlem naar Schiphol, zodat we niet eens meer naar Schiphol konden komen, dat leek ons in dit geval beter. Gelukkig konden we t feestje verzetten naar een andere datum, en hopen we dat dan alles goed blijft gaan in de lucht...?
Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat jullie de traktaties leuk vinden!
Groetjes uit Haarlem,
Nicole.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!