Onderwerp: Zaterdag was ik 30 en heb twee verjaardagstaarten gemaakt.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het erg leuk vind dat er weer zoveel nieuwe taarten en ideetjes geplaatst zijn. Het is haast onmogelijk om op iedereen te reageren, dus ik doe het bij deze even zo. Mijn complimenten aan iedereen en tja bij deze dan nog 2 taarten om de lijst nog langer te maken hihi.
De eerste taart is een chocoladetaart met Crispy Crunch Chocolate vulling met chocladesaus. Helaas was mijn taart niet hoog genoeg om 2 vullingen te doen, maar zo was ie al erg lekker. En als topping pure chocolade ganache met verse aardbeien erop. En natuurlijk de geboetseerde baby. Zie foto hieronder:

De tweede taart was de heart tasty fill, ik had gewone cakemeel gebruikt (omdat het anders zo machtig word, is een behoorlijk hoge taart) en het hartje binnenin is van aardbeienvulling met een klein beetje botercreme om het steviger te maken. Bovenop en aan de zijkanten afgesmeerd met verse opgestijfde slagroom en versierd met mini smarties. En hier het geboetseerde meisje opgezet (zie er goed uit voor me leeftijd he).

En even een overzichtsfoto van allebei

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes Maris
Life is like a rollercoaster, so slow down!