Onderwerp: Streepjes
De bijpassende cupcakes bij het MLP kasteel:
Ik vond het heel leuk om te maken! Het werk viel nog best mee en die streepjes geven een heel leuk resultaat. Ik weet niet wie dat ooit verzonnen heeft, maar bedankt!
Groetjes, Jos
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De bijpassende cupcakes bij het MLP kasteel:
Ik vond het heel leuk om te maken! Het werk viel nog best mee en die streepjes geven een heel leuk resultaat. Ik weet niet wie dat ooit verzonnen heeft, maar bedankt!
Groetjes, Jos
Ze zijn iid heel leuk! Lekker vrolijk!
Mag ik vragen hoe lang je met het geheel bezig bent geweest (MLP taart en de cakejes)?
Marlies kwam er ooit mee en het is inderdaad een heel mooi effect op CC's. Deze zijn ook prachtig!!
Erg leuk! Lijkt me wel ontzettend veel werk..
Wat een gezellig geheel zo!!!!
Miranda, ik ben er een hele week mee bezig geweest, maar ik werk fulltime dus ik moet altijd in de avonduren bakken enzo.
Dittie, het werk viel me reuze mee hoor! Lang leve de sugargun!
Groetjes, Jos
Ja, ze zijn leuk zo met die streepjes!
Ze zijn erg mooi geworden.
Wat is nu de gouden tip voor de streepjes? Elke keer maar kleine sliertjes maken met de sugargun of gelijk een hele lange en die verdelen?
Heel leuk gemaakt!
Ik heb me er ook wel eens aan gewaagd, maar ik heb geen sugargun, dus ik had het na 1 cc wel gezien!
Wat is nu de gouden tip voor de streepjes? Elke keer maar kleine sliertjes maken met de sugargun of gelijk een hele lange en die verdelen?
Ik heb steeds hele lange slierten gemaakt, zo lang mogelijk met het grootste rondje van de sugargun. Dan krijg je slierten van zo
deze vind i kzo leuk
he? OOK nog cupcakes? en die mensen hadden al ZOVEEL en zo'n mooie taart.
Zouden ze nu nog wat over hebben denk je
Maarre, super hoor, ik vind jouw kleurgebruik echt heel goed.
Miranda, ik ben er een hele week mee bezig geweest, maar ik werk fulltime dus ik moet altijd in de avonduren bakken enzo.
Dittie, het werk viel me reuze mee hoor! Lang leve de sugargun!Groetjes, Jos
Groetjes, Miranda
Dat staat erg gezellig!
Wat een prachtig resultaat! Super zeg, zo samen met het kasteel!
Wat ben je er druk mee geweest zeg! Ze passen heel erg goed bij elkaar! Mooi!
Heeel leuk en super die kleuren!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren