Onderwerp: Nelleke
Hoi hoi!
Leuk hoor een ons kent ons!
Nou daar ga ik! Ik ben moeder van 3 mooie kinderen, Rosa van 2001, Hendrik van 2003 en Annemijn van 2005. Een goede reden om mooie taarten te maken! Ze vinden het geweldig om uit te mogen kiezen wat er op de taart komt. Bij de teletubbie taart en de barbabapa taart, waar ik een week van te voren de figuurtjes gemaakt had, komen ze elke dag even op het keukentrapje zwaaien 'Dag Po, dag barbamama!'.
Ik werk twee avonden in de week en dan geef ik (klassiek) zangles. Verder probeer ik naast mijn kids en andere beslommeringen ook nog eens mijn diploma zang te halen. Maar dat is een hele klus... De rest van mijn week besteed ik aan het opvoeden van de kids en het huishouden.
Ooit ben ik nog eens afgestudeerd ingenieur, maar dat is in een ver verleden!
Verder doe ik wat vrijwilligerswerk (www.helpenhelpt.nl), kerkeraad, en onderhoud ik een website...
En ik hou me bezig met allerlei creatieve dingen, websites bouwen, viltpoppetjes maken voor de seizoenentafel, internetten, nou ja, van alles... Ik verveel me helemaal niet!
Wat taarten betreft hou ik me voorlopig alleen bezig met taarten bakken voor mijn eigen gezin. Het is lastig om met zo'n druk huishouden tijd te vinden. Nu doe ik vaak wat dingetjes met de kinderen erbij maar moet er ook wat vrije avonden aan opofferen.
Ik vind de 3D taarten denk ik het leukste om te doen. Dan komt er nog wat technisch inzicht bij kijken :-)
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Nelleke
Nelleke