Onderwerp: welke uitsteker is dat?
Bij hebshop staat bij aanbiedingen februari nieuwe artikelen een foto van een taart met een zilveren soort embleem erop, heb hem al vaker voorbij zien komen hier, maar waar is hij van?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » welke uitsteker is dat?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bij hebshop staat bij aanbiedingen februari nieuwe artikelen een foto van een taart met een zilveren soort embleem erop, heb hem al vaker voorbij zien komen hier, maar waar is hij van?
Dat is de creative plaque embossing cutter
Verschillende versies, losse en sets, staan tussen de plunger cutters.
ik weet niet of ze die wel in de hebshop hebben
maar ik vind hem er niet
zelf heb ik hem bij de tafel van 18 gekocht
ow ze hebben hem dus wel
wel een onduidelijke foto .. had hem nooit herkend ...
hmm wel veel verschillende .. weer iets op mijn lijstje hahaha
Dat is de creative plaque embossing cutter
Verschillende versies, losse en sets, staan tussen de plunger cutters.
bedankt!, jee die had ik er echt niet uitgehaald! slechte foto!
Van de creative plaque of van de taart?
die plaque is echt een onduidelijke foto vind ik
maar nu ik het weet dat ze het zijn ...
het er al twee nou nog ff uitzoeken welke het zijn die ik heb
Van de creative plaque of van de taart?
van de plaque
zie nu ff door de bomen het bos niet meer, er staan 2 of 3 verschillende op? wat is nu het verschil!?
Hoi Marit,
het is een "ingewikkelde" lijn, je moet er voor gestudeerd hebben geloof ik. We zijn trouwens ook bezig met de foto's, die staan vrij bovenaan in onze "to do" lijst mbt de foto's die moeten worden vernieuwd.
Je hebt 2 complete sets, een set bestaat uit 4 uitstekers, XL, L, M en S en dan met totaal 8 bijpassende stempels. De ene set is een Rose&plain, dat zijn roosjes in relief en gladde stempels, de andere set heet Trellis, waarbij 1 stempel zorgt voor een indruk van ruitjes en waarbij de andere stempel een opdruk is, dus een soort wafeltje.
Dan hebben ze de stempel setjes ook los, dus stel je hebt set 1, dan kun je die andere stempels er los bij kopen, als set van 4 stempeltjes.
Daarnaast hebben ze alle cutters los te koop, steeds met een set van 2 stempels, dus bijv. de XL cutter met stempel rose& plain, of de XL cutter met stempel trellis raised & quilted. En dat dan weer voor alle maten los. Een heel uitgebreid verhaal dus. Ik zet hier even een foto neer, hopelijk snap jij (en de rest ) het zo wat beter. We zijn dus met de foto's aan het werk hoor...
Groetjes, Inge
Ik hoop dat het niet erg is als ik dit topic weer omhoog schop, anders mijn excuses!
Ik ben in de webshop namelijk ook op zoek naar de plunger cutters om die emblemen mee te kunnen maken, maar dan wil ik ze gewoon glad zeg maar, dus dat het nog mogelijk is om er bijv een naam in te zetten.
Nou zag ik deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1687
Heb ik dan wat ik zoek? Ik weet hoe plunger cutters werken, heb ook al bloemetjes ervan, maar hierbij zitten geen uitdrukdingen begrijp ik? Kan ik die dan gewoon gebruiken van de plunger cutters die ik al heb (de blossom en roses set)?
Alvast bedankt!!
Oh nee, ik begrijp het al, sorry!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » welke uitsteker is dat?