1

Onderwerp: 1e kids workshopje met 10 meiden CC's decoreren & CC lolly traktatie

Heerlijk maar o zo vermoeiend een kinderfeestje met 10 enthousiast meiden,

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B6WJEVAA-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TNICTDZQ-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MPTRBGZG-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SAICRTQB-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FCARBITU-D.jpg

Ze zijn echt ontzettend druk en geconcentreerd bezig geweest, ik heb er eentje zelfs horen zeggen "dit is het leukste en lekkerste feestje waar ik ooit ben geweest"

Nou dat streelt m'n ego hoor "Wanneer mag ik weer?"  :D

Mmm das pas lekker!

2

Re: 1e kids workshopje met 10 meiden CC's decoreren & CC lolly traktatie

Wat een groepje meiden was er bij jou aan het freubelen...handen vol werk h

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Oh wat ziet dat er gezellig uit!
Ik geloof meteen dat deze meiden het enorm naar hun zin hebben gehad!!

Gaaf gedaan ook met die kleine bolletjes marsepein (of fondant) die al klaar liggen! En alle attributen natuurlijk. Super!

Misschien krijg ik mijn zoontjes ook eens zover???? Ik vrees dat het een meiden ding is, daarom kijk ik gewoon verlekkerd naar jouw plaatjes!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

4

woodstock schreef:

Oh wat ziet dat er gezellig uit!
Ik geloof meteen dat deze meiden het enorm naar hun zin hebben gehad!!

Gaaf gedaan ook met die kleine bolletjes marsepein (of fondant) die al klaar liggen! En alle attributen natuurlijk. Super!

Misschien krijg ik mijn zoontjes ook eens zover???? Ik vrees dat het een meiden ding is, daarom kijk ik gewoon verlekkerd naar jouw plaatjes!

Nou er waren 3 jongens van de partij en met een stel "mannenkleuren" blauwtinten legergroene tinten, bruin en oranje en een hele hoop sprinkles kwamen ze een heel eind. Ze staan alleen niet op de foto en waren sneller klaar als de dames ;)

Mmm das pas lekker!

5

erg leuk he, ik vind het ook zo leuk om te doen. en idd de kreet 'dit is het leukste feestje ooit' hoor ik ook iedere keer. leuk he.

6

Wat gaaf Mandy!
leuk om te zien hoe geconcentreerd de meiden bezig zijn!

7

Oh wat leuk zeg, die koppies zo druk bezig, heel leuk geworden allemaal!

8

Leuk! En wat hebben ze mooie cake'jes gemaakt!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

9

Het is dus goed gegaan?
Ze hebben wel leuke dingen gemaakt zeg.

Ik kreeg precies dezelfde opmerking, daar ga je toch van stralen!!! Ik zou het met mijn oudste zoon ook zo graag doen, maar helaas daar is de pubertijd me iets te hard toegeslagen. Dat zie ik dus niet meer zo zitten. Niets is leuk, alleen als je de boel op stelten kan zetten.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

10

Ziet er gezellig uit hoor!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Ottolien schreef:

Het is dus goed gegaan?

Ik kreeg precies dezelfde opmerking, daar ga je toch van stralen!!! Ik zou het met mijn oudste zoon ook zo graag doen, maar helaas daar is de pubertijd me iets te hard toegeslagen. Dat zie ik dus niet meer zo zitten. Niets is leuk, alleen als je de boel op stelten kan zetten.

Leuk he, en wat betreft je zoon, misschien met een foodfight erna dan een optie?  :lol:

Mmm das pas lekker!

12

Dat ziet er heel leuk uit. Leuk ook die reacties. Het lijkt mij ook leuk om kinderworkshops te geven.

Groetjes, Elly

13

oooh dat ziet er echt uit als een feestje !! :D
waarom hadden wij dat vroeger nog niet :( ..

(hoewel ik me het cake versieren nog wel kan herinneren , maar dat kwam niet verder dan bussen slagroom en smarties :P hahahaha  dan is dit toch veel leuker D:)

14

Ziet er erg gezellig uit en de creaties zijn prachtig geworden!!

Groetjes Janny

15

Ziet er super gezellig uit. Ik mag vanmiddag mijn eerste feestje geven taarten versieren. Geef wel al feestjes maar nog niet hierin dus ben benieuwd.

groetjes, marloes

16

mamandy77 schreef:
Ottolien schreef:

Het is dus goed gegaan?

Leuk he, en wat betreft je zoon, misschien met een foodfight erna dan een optie?  :lol:

Ik ben bang dat de foodfight al bij binnenkomst start en dat ik dan volledig ontplof (het zijn wel mijn taartjes) en dat iedereen alleen maar vervelender wordt.
Gats ik zie het helemaal voor me, maar goed dat ik net uit bed kom, ikz ou er geheid een nachtmerrie over kunnen krijgen!!
Nee, ik moet nog wel zijn feeesje gaan plannen (was 1 jan al jarig) maar ik heb er helemaal geen zin in!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

17

super zeg, ik ga als alles lukt 11 maart feestje van mijn dochter doen. Maak dan boltaartjes, heb al het een en ander. Ik zie bij jou die rollers liggen, waar heb je die vandaan en plakken ze niet?
Heb namelijk wel tips gehad en uitgeprobeerd, maar ik wil het liefst zo prettig mogelijk gereedschap. Ik zelf vind het namelijk ook erg lekker werken. (die kunstof rollers)
alvast bedankt:)

18

sonnetje schreef:

super zeg, ik ga als alles lukt 11 maart feestje van mijn dochter doen. Maak dan boltaartjes, heb al het een en ander. Ik zie bij jou die rollers liggen, waar heb je die vandaan en plakken ze niet?
Heb namelijk wel tips gehad en uitgeprobeerd, maar ik wil het liefst zo prettig mogelijk gereedschap. Ik zelf vind het namelijk ook erg lekker werken. (die kunstof rollers)
alvast bedankt:)

Rollers komen uit een setje voor kleigereedschap van de hema

Mmm das pas lekker!

19

Super gaaf, knap dat je dat aandurft zeg

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

20

Erg leuk!!

Ik mag woensdagmiddag ook weer... en afgelopen woensdag. Het is inderdaad erg leuk kinderfeestjes, maar ook erg vermoeiend!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

Super! Gezellige boel zeg!
En alvast de tip opgeslagen voor (eventueel) Luna's feestje: geef iedereen een klein bolletje van iedere kleur. (Sommige dingen zijn z

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

22

Dat ziet er heel gezellig uit!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl