1 Laatst bewerkt door lizzy (26-02-2009 18:23)

Onderwerp: marsepein

ik heb overal al gezocht naar marsepein kan het niet vinden bn alle supermarkten al af geweest waar in de buurt van nijverdal rijssen wierden zo kan ik het kopen? het kan wel bij webshops maar komt meestal heel veel verzendkosten overheen
alvast bedankt

groeten lizzy

2

Re: marsepein

Proberen bij een notenwinkel / -kraam of een toko-achtige winkel, misschien dat Jamin het het hele jaar heeft, maar dat weet ik niet zeker...
Je kunt ook proberen of een banketbakker je het wil verkopen, maar dan betaal je vaak wel de hoofdprijs :(!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Tom Poes schreef:

Je kunt ook proberen of een banketbakker je het wil verkopen, maar dan betaal je vaak wel de hoofdprijs :(!

idd ;)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

4 Laatst bewerkt door conny4u (26-02-2009 20:54)

foutje

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

ok bedankt allemaal morgen is hier markt dus ik zou wel rond kijken en anders moet ik toch kijken bij een bakkerij heb vorig jaar stage gelopen bij een bakkerij dus mischien krijg ik het wel wat goedkoper

6 Laatst bewerkt door Lovie (28-02-2009 20:41)

Rolfondant in Borne weet niet of ze er ook marsepein hebben.

7

bij de jamin hebben het zeker weten van wel.
Daar heb ik nl ook de 1ste keer marsepein gekocht,  maar als je alles verrekend is het bij de webshop toch goedkoper en het is veel fijner om mee te werken.

Ze zijn mooi om naar te kijken.
Maar te lekker om te laten staan.

8

als ik bij de webshop iets koop van 2,50 ik hoef niet al die dingen enzo kost me te veel geld nog (ben nog maar 15:P) en dan komt er dus nog 5 euro verzendkosten overheen daarom en ik moet over 2 weken naar hengelo dus dan kan ik even kijken en dan via almelo naar huis naar nijverdal dus kan ik ookn og in almelo rondkijken