1

Onderwerp: welke bloemen-uitstekers

.... vinden jullie het fijnste werken of het mooiste effect geven?

Ik wil ze wel aanschaffen bij de webshop, maar zie door de bomen het welbekende bos niet meer. Ik heb al een "beginnerspakket" gespot, maar ik ben inderdaad nog echt een beginner en om nou meteen weer 30 euro neer te leggen... sja, ik weet niet of ik dat nu al wil uitgeven.
En nou gaan jullie natuurlijk meteen roepen dat het zooo verslavend is, en dat het dus best al kan enzo... ;) En eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, kom bijna niet van dit forum af :D en ik heb eerlijk waar afgelopen nacht gedr

Ik voel me een beetje kiezel...

2

Re: welke bloemen-uitstekers

Sja, beetje lastig als je begint en toch niet echt zeker weet hoeveel je ermee gaat doen. Toch zou ik je de plunger cutters aanraden, die werken zo fijn! Ik heb om dezelfde redenen destijds als jij nu hebt van die goedkope daisy-cuttertjes gekocht en die werken echt voor geen meter. Heb er nog geen bloempje mooi uit kunnen krijgen en bij plungers werkt dat nou juist ideaal.

3

Ik ga je verplaatsen naar Decoreren, daar vallen bloemetjes wel onder :Y

Zelf ben ik erg blij met deze set, maar die is wel een beetje prijzig. Verder kun je met deze een heleboel vari

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Ik ben het met Marianne eens, dat de margrieten en die blossom & roses het leukst zijn. Die laatst genoemde (je kan ook voor deze kiezen, zonder plungers maar werken errug goed en zijn iets goedkoper http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1313 ) zijn mijn allerfavorietste bloemuitstekers :D

Mijn website: Presentaart

5

even uppen, waar vind ik leuke margriet, gerbera etc bloemuitstekers in de webshop die ook nog gemakkelijk werken... ik zie echt door de bomen het bos niet..
hebben jullie een linkje  voor me?

6

Ik ben ook pas net begonnen, en ik had nog bloemen uitstekers voor klei liggen.
Het werkte perfect!:D

Volgens mij komen ze van een hobby winkel.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

In mei leggen alle vogels een ei
En in Maart.... Bak ik daarvan een Taart !!!

7

begin gewoon met hele goedkope uitstekers, van de markt, xenos, blokker, hema bv. ik heb ook bloemetjes uitstekers van 50 cent en die werken ook goed, maar heb nu ook met reliefgekocht die plungers, maar gebruik die goedkope ook nog steeds hoor!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

8

Ik heb deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=771 en ben daar super blij mee. Maar ik heb er nog veel meer en die gebruik ik ook volop. Deze zijn alle drie best groot, te groot voor op en kleine taart!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.